سرنوشت مبهم ادامه فعالیت مالک تراکتور در فوتبال

12:58 - 27 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۵۰۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با نزدیک شدن به پایان فصل بیستم لیگ برتر، گمانه‌زنی‌ها درباره ادامه فعالیت مالک تراکتور در فوتبال افزایش یافته است.

- محمدرضا زنوزی از ۵ خرداد ۱۳۹۷ مالکیت تراکتور را به عهده گرفت. او در این سال‌ها ستاره‌ها و مربیان زیادی را به تبریز آورده است؛ برای مثال در فصل نوزدهم لیگ برتر، سه کاپیتان تیم ملی همزمان در تیم تبریزی حضور داشتند. با این وجود شیوع کرونا حتی تیم‌های بزرگ جهان از جمله منچستر را هم با مشکلات مالی مواجه کرد. در این شرایط به صورت غیررسمی اعلام شد که زنوزی دیگر علاقه‌ای به تیمداری ندارد و حتی چندین مرتبه هم از مالکیت ماشین‌سازی انصراف داد و خواستار واگذاری این تیم شد.

با این وجود طی روز‌های گذشته، شایعه انصراف زنوزی از مالکیت تراکتور در انتهای فصل بیش از پیش پررنگ شده است به طوری که هواداران تراکتور هم در این خصوص واکنش‌های متفاوتی نشان دادند. این در حالی است که شواهد نشتن می‌دهد فوتبال در ایران برای مالکان خصوصی چندان سودآور نیست. تراکتور چندین مرتبه به واسطه شکایت بازیکنان خارجی با جریمه‌های ارزی گزافی روبه‌رو شده است و از لیگ هجدهم ۹ مرتبه مجبور به تغییر سرمربی خود شده است.

در همین راستا یک منبع آگاه در باشگاه تراکتور، در گفت‌وگو با میزان، درباره مالکیت تراکتور اظهار داشت: در خصوص تراکتور همیشه شایعه و مطالب زیاد است؛ اما تا وقتی که مطلبی به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده نمی‌توان از انصراف زنوزی صحبتی به میان آورد. ضمن اینکه تراکتور یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت احتیاج دارد و این شایعه جز دلسرد کردن بازیکنان، نتایج دیگری به همراه ندارد.

پرشور‌ها از زمان حضور زنوزی یک مرتبه قهرمان جام حذفی شده‌اند و در فصل اخیر هم فعلاً با ۲۹ امتیاز در رتبه هفتم لیگ برتر قرار دارند. تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است و باید در شهریور ماه سال جاری به مصاف النصر عربستان برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *