حماس طرح "تونی بلر" برای آتش بس بین گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی را شکست خورده دانست

23:00 - 10 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۳۹۰
یک مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طرح نخست وزیر سابق انگلیس را برای برقراری آتش بس بین گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی شکست خورده توصیف کرد.
به گزارش سرویس بین الملل ؛ یکی از مقام های حماس طرح تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس را برای آتش بس میان گروه های مقاومت در نوار غزه و رژیم صهیونیستی طرحی رو به شکست خواند.

این عضو برجسته جنبش حماس که نخواست نامش فاش شود به آناتولی گفت: فرصت موفقیت طرح تونی بلر برای آتش بس روند نزولی و رو به شکست دارد.

وی افزود: آنچه بلر اخیرا مطرح کرده است طرحی است که پاسخگوی مطالبات فلسطینیان نیست در نتیجه احتمال شکست این طرح بیش از احتمال موفقیت آن است مگر اینکه تحولات مهمی در آن رخ دهد.

این عضو حماس ادامه داد: آنچه تاکنون تونی بلر به عنوان توافق آتش بس پیشنهاد کرده است مورد قبول مردم فلسطین نیست زیرا سقف مطالبات حماس مشخص است و در این زمینه امکان امتیاز دهی وجود ندارد.

وی  اضافه کرد: لغو محاصره، بازسازی نوار غزه، پرداخت حقوق کارکنان، گشوده شدن گذرگاه ها و راهها با هدف میسر شدن تردد و حمل و نقل آسان، واردات کالا و مهیا شدن مناطقی غیر از آنچه که در کنترل و تسلط اسرائیل است از مطالبات حماس است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *