رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تسلیت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به ملت مظلوم افغانستان

9:01 - 21 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۳۶۰۰
دسته بندی: سیاست
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی حادثه تروریستی در مدرسه دخترانه‌ای در کابل خطاب به ملت مظلوم افغانستان پیام تسلیتی صادر کرد.
- شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی حادثه تروریستی در مدرسه دخترانه‌ای در کابل خطاب به ملت مظلوم افغانستان پیام تسلیتی صادر کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه غمبار قتل‌عام دانش آموزان بی‌گناه و مظلوم دبیرستان حضرت سیدالشهداء علیه السلام افغانستان، موجی از غم و اندوه برقلوب مسلمانان نشانده است.

این جنایت هولناک، محصول توطئه‌های استکبار جهانی و ارتجاع منطقه و ثمره تلخ جهل و تحجر و تعصبات کور وابستگان مزدوری است که دل در گرو آمریکا و صهیونیسم دارند و اکنون در آستانه اخراج خفت‌بار حامیان خود ازافغانستان، به نیابت از اربابشان، دست به این قتل‌عام کم‌نظیر زده‌اند، تا با تداوم ناامنی و شعله‌ورسازی آتش اختلافات داخلی، شکست‌های راهبردی خود را جبران کنند.

ائمه جمعه ایران اسلامی، با دل‌هایی سرشار از اندوه، مراتب تسلیت و همدردی خود را با مردم عزادار افغانستان، بویژه خانواده‌های شهیدان مظلوم این واقعه، که فرزندان بی‌گناه جامعه مسلمین هستند؛ ابراز می‌دارد و امیدوار است با وحدت و اتحاد مردم عزیز کشور برادر؛ افغانستان و استقرار دولت واحد و یکپارچه، مبتنی بر آراء اکثریت مردم، شاهد کاهش این گونه وقایع در این خطه حساس از منطقه غرب آسیا باشیم.
 
به ارواح پاک دختران دانش‌آموزی که در ماه مبارک رمضان، میهمان کرامت الهی شدند درود می‌فرستیم و لعن و نفرین خود را نثار دشمنان بلاد اسلامی می‌کنیم.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *