رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خطیبی: افتخار می‌کنم که در تراکتور هستم/ تنها تیم غرب آسیا بودیم که شکستی نداشتیم

1:33 - 10 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۷۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تراکتور تنها تیم گروه مسابقات غرب آسیا بود که بدون باخت کارش را انجام داد.

- رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل شارجه امارات صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* این برد را به تمام هواداران واقعی تراکتور تبریک می‌گویم. بازی خوب و تاکتیکی و پرتلاش از هر دو تیم را شاهد بودیم. تیم شارجه با تمام وجود و نفرات بازی کرد.

*خدا را شکر می‌کنم با این تیم بازی کردیم و پیروز شدیم. بازیکنان واقعا سنگ تمام گذاشتند. در شرایط بازی سعی کرده بودیم زودتر به گل برسیم. به بازیکنان این مساله را گفته بودیم.

*از باشگاه شارجه به خاطر میزبانی خوب تشکر می‌کنم. شرایط سخت بود و بازیکنان ۱۹ روز فقط در اتاق هتل، تمرین و مسابقه بودند، شرایط خاصی بود و برای اولین مرتبه این تورنمنت به این شکل در تاریخ برگزار شد.

* افتخار می‌کنم در این تیم هستم، یکدلی و صفا و صمیمیتی که در تیم به وجود آمده به جرا ت می‌گویم در هیچ تیمی در ایران نیست. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، تشکر از آنهاست. به افتخار این بازیکنان با غیرت و با شرف تراکتور تبریز بلند می‌شوم و دست می‌زنم.

*مورد دیگری که باید عرض کنم این است که ما در این مسابقات تا آنجایی که توانستیم از بازیکنانممان به نحوی استفاده کردیم که به آن‌ها استراحت بخورد. سه چهار بازیکن ما ۶ بازی را ثابت و بدون اشتباه بازی کردند که از آن‌ها هم تشکر می‌کنم که کمک زیادی به تیم کردند. نمی‌توانستیم بیش از این تیم را تغییر بدهیم، چون زوج سازی خوبی در خط دفاع انجام شده بود. کارشان را با تمام تلاش انجام دادند. تراکتور تنها تیم گروه مسابقات غرب آسیا بود که بدون باخت کارش را انجام داد. امیدوارم فردا در ایران خدا مزد زحمات شان را بدهد و ان شالله فرداشب جشن صعود بگیریم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *