موشک ضد زره «الماس»؛ قابلیت انهدام تانک و نفربر‌های دشمن در شعاع ۶ کیلومتری

12:38 - 29 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۷۷۰۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
موشک ضد زره «الماس» از دستاوردهای مهم دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران قابلیت انهدام تانک و نفربرهای دشمن را در شعاع شش کیلومتری دارد.
- موشک ضد زره «الماس» نسل جدید موشک‌های ضد زره دهلاویه، از جمله محصولات دفاعی بومی کاملاً ایرانی الحاقی به نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، این موشک شکارچی انواع تانک و نفربر است، الماس، با ویژگی انهدام اهداف در شعاع شش کیلومتری، تجهیزات نظامی هر متجاوزی را زمین‌گیر و منهدم خواهد کرد.
 
پهپاد «ابابیل» پرنده شکاری آشیانه صنعت دفاعی ایران در ارتش، وظیفه پرتاب موشک ضد زره الماس را بر سر متجاوزین به مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارد، این موشک امروز در رژه خودرویی ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز ارتش به معرض دید دوست و دشمن در منطقه و عامل قوت قلب ملت ایران قرار گرفت.
 
«الماس»، بر انگشتر اقتدار دفاعی ایران/«الماس» دفاعی ایران، شکارچی تانک و نفربرهای دشمن متجاوز
ساخت انواع موشک از بالستیک گرفته تا ضد زره در بدنه نیروهای مسلح با قابلیت برخورداری از فناوری روز دنیا، جلوه‌ای از «ما می‌توانیم» در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر ساخت محصولات دفاعی بومی است.
 
 
به عنوان نمونه موشک‌هایی نظیر موشک بالستیک «شهید حاج قاسم سلیمانی» و موشک کروز«ابومهدی» به ترتیب با بُرد هزار و۴۰۰و  هزار کیلومتری تبلور باور ما می‌توانیم در مسیر فتح قله خود کفایی است.

امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران برای دوستان منطقه پیام صلح دارد.
 
«الماس»، بر انگشتر اقتدار دفاعی ایران/«الماس» دفاعی ایران، شکارچی تانک و نفربرهای دشمن متجاوز
استکبار جهانی برای خلع سلاح ایران در حوزه موشکی مذاکره را بهانه قرار داده است تا امنیت رژیم جعلی صهیونیستی را در منطقه در حاشیه امنی قرار دهد.


برچسب ها: ارتش الماس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *