مدیرروستا: برگزاری مسابقات فوتبال در دوران شیوع کرونا نقطه عطف سال ۹۹ بود

9:45 - 03 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۱۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: هیچ یک از اتفاقات سال ۹۹ جالب و خوشایند نبود بلکه غم‌انگیز بود. نقطه عطف این سال برگزاری مسابقات با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا است.

علی‌اصغر مدیر روستا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اتفاقات سال ۹۹ اظهار داشت: سال پر فراز و نشیبی بود. همه دنیا درگیر کرونا بود. از این رو روی همه مردم از جمله جامعه فوتبال تاثیرات منفی گذاشت. تعطیلی برخی صنوف غم‌انگیز بود. ما هم تا ماه‌ها بلاتکلیف بودیم. از طرفی تماشاگران به ورزشگاه‌ها راه پیدا نکردند و همه این‌ها ناراحت کننده بود. با وجود همه این مشکلات مسابقات خوب پیش رفت و این بخش موضوع جای خوشحالی دارد.

وی با اشاره به این که روز‌های سختی را در سال ۹۹ به خاطر کرونا تجربه کرد؛ تصریح کرد: ابتدای شیوع کرونا با نوروز سال ۹۹ همزمان شد. مردم ترسیده بودند و از منازل تکان نمی‌خوردند؛ ولی امسال فرق می‌کند. فکر می‌کنم همه ترسیده بودند، چون واقعا ترسناک هم هست. ولی در سال‌های بعد که کرونا ریشه کن شود وقتی به یاد این روز‌ها بیفتیم از خاطراتمان تعجب خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال پیکان با ابراز امیدواری نسبت به سال ۱۴۰۰ گفت: می‌گویند سالی که به شنبه بیفتد خوش یمن است. امیدوارم با وجود واکسن‌های مختلف هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود تا مردم وضعیت بهتری پیدا کنند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *