رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جهانگیری: ما مسئولان باید وضع کنونی را درک کنیم و عذرخواه مردم باشیم

16:19 - 30 اسفند 1399
کد خبر: ۷۱۱۶۴۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اول رییس جمهور با انتشار پیام نوروزی در فضای مجازی نوشت: ما مسئولان باید وضع کنونی را با تمام وجود درک کنیم و عذرخواه مردم باشیم؛ امید آنکه، سالی که می‌آید، از آغاز سال گشایش در امور کشور و سال بهبود رنج‌های مردم باشد.

-اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور روز شنبه با انتشار پیام نوروزی در صفحه اینستاگرامی خود، ضمن این که نوروز را روز زندگی، شادی، دوستی، آشتی و امید بر همه ایرانیان دانست، نوشت:

سالی سخت به پایان آمد، به گفته ابوالفضل بیهقی «بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی، به امید آنکه کهنه رفته باشد به نیکویی و این نو همی آید به شادی».

سختی‌های معیشت، همه جاگیری کرونا و تنگنا‌های تحریم، در سالی که گذشت رنج‌ها و درد‌ها و نگرانی‌های ملت صبور ما را افزون کرد. به این سبب ما مسئولان هم باید این وضع را با تمام وجود درک کنیم و عذرخواه مردم باشیم. امید آنکه، سالی که می‌آید، از آغاز سال گشایش در امور کشور و سال بهبود رنج‌های مردم باشد.

در این زمان مقدس که دیده‌ها پر از مهر و دل‌ها دور از کینه است، برای سربلندی سرزمین‌مان و آیین‌مان و برای آرامش و آسایش جهانی که در آن به سر می‌بریم، خالصانه دعا کنیم. دعا کنیم که خدای مهر به همه ما در هر جای قدرت یا بیرون آن هستیم، توان فهم فرصت‌ها و تهدید‌های پیش روی کشور و عبور سربلند از تنگنا‌ها و بحران‌ها را عنایت فرماید.

خدایا شادی این روز‌ها را مایه ماندن امیدمان کن و امیدمان را پشتیبان تلاش‌مان ساز تا همه با همدلی، همگامی و همکاری، ایران را از میان دشواری‌هایی که مایه رنج ایرانیان است به در بریم.

«از تو تغییر حال و سال‌ها ... حال ما را کن تو خوش‌تر حال‌ها.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *