رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتصاب سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

17:41 - 25 اسفند 1399
کد خبر: ۷۱۰۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.
- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم مهرعلی باران چشمه خطاب به مسعود ملکی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، به موجب این حکم از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ به-عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود در راستای اهداف و برنامه‌های فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه‌های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

گفتنی است: پیش از این محمد جعفرپور در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقاء جایگاه این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت که دکتر باران چشمه نیز از خدمات و تلاش‌های ارزنده ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

خاطر نشان می‌گردد: مسعود ملکی از قهرمانان ورزش زورخانه‌ای است که در سوابق خود مربیگری و داوری ملی و بین المللی این رشته، دبیری کمیته‌های داوری و فنی فدراسیون و … را دارا بوده و هم اکنون با عناوینی، چون دبیر هیئت پهلوانی استان اصفهان و رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای شهرستان اصفهان در این رشته فعالیت دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *