فرزام: از مسابقات انتخابی المپیک دست خالی برنمی‌گردیم/ الیگودرز در میزبانی کم‌تجربه است

7:45 - 24 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۶۰۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران گفت: اگر مشکلی پیش نیاید، اواسط فروردین ماه می‌توانیم به رکورد‌های اصلی قایقرانان برسیم.

افشین فرزام در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ در شهر الیگودرز اظهار داشت: در حال حاضر با ۳ قایقران در اردو هستیم و قرار است اردوی فعلی تا ۳۰ فروردین ماه ادامه داشته باشد. باتوجه به اینکه نیاز بود از نظر مسافتی تمرینات را به شکل جدی‌تر پیگری کنیم، این اردو را در دریاچه سد حوضیان برگزار کرده‌ایم. شهر الیگودرز برای نخستین بار است که میزبانی تیم ملی قایقرانی را برعهده گرفته و به خاطر همین کم تجربگی در امر میزبانی، برخی نواقص و ضعف‌ها وجود داشت.

وی افزود: همه این موارد را در سه، چهار روز گذشته به اطلاع میزبان اردوی تیم ملی رساندیم و خوشبختانه دوستان و مسئولان این شهر با سرعت درصدد حل مشکلات هستند تا شرایط ایده‌آلی را پیش بیاورند.

سرمربی تیم ملی روئینگ درباره میزان رضایت از رکورد‌های پاروزنان در فاصله دو ماه مانده به آغاز مسابقات قهرمانی آسیای ژاپن، خاطرنشان کرد: تازه وارد بحث مسافت شده ایم و هنوز رکوردگیری را آغاز نکرده‌ایم. یکی از دلایلی که شهر الیگودرز را برای میزبانی انتخاب کردیم، به دلیل ارتفاع ۲۰۵۰ متری این شهر از سطح دریا است که می‌تواند با توجه به مدت طولانی اردو در این شهر، بسیار به تیم از نظر تطابق آب و هوایی کمک کند. اگر مشکلی پیش نیاید، اواسط فروردین ماه می‌توانیم به رکورد‌های اصلی قایقرانان برسیم.

فرزام در پایان درخصوص میزان شانس قایقرانان تیم روئینگ در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، گفت: باتوجه به شرایط و محدودیت‌هایی که کرونا برای ورزش ایجاد کرد، نمی‌توانم با قاطعیت صحبت کنم، اما قول می‌دهم که از این مسابقات دست خالی برنمی‌گردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *