دیدار رئیس پلیس پایتخت با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) / آماده باش پلیس در روز‌های پایانی سال

11:14 - 23 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۵۲۷
سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص حضور شهروندان جهت زیارت اهل قبور روز‌های پایانی سال به ویژه پنج شنبه و جمعه پایان سال و لحظات تحویل سال در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) هم اندیشی کردند.
- در این دیدار که در دفتر سردار رحیمی برگزار شد، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به خدمات گمنام و صادقانه کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا گفت: خدمات گمنام و صادقانه مدیریت و کارکنان ایثارگر سازمان بهشت زهرا (س) در بحران سخت کرونا موجب شد تا مردم بدون کمترین دغدغه و نگرانی به بهشت زهرا (س) مراجعه و خدمات مناسب را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ سال ۱۳۹۹ را سالی سخت و پرمشغله برای پلیس تهران دانست و تصریح کرد: سال ۱۳۹۹ سالی پرمشغله و سنگین به لحاظ کاری و روانی برای کادر درمان، پرسنل زحمتکش و گمنام بهشت زهرا (س) و همچنین سالی پرمشغله و پرکار برای نیروی انتظامی تهران بود.
دیدار رئیس پلیس پایتخت با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) /آماده باش پلیس در روز‌های پایانی سال

سردار رحیمی خدمات پرسنل آرامستان‌های کشور به ویژه پرسنل بهشت زهرا (س) به مردم را کم نظیر و قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: پرسنل آرامستان بهشت زهرا (س) و همه آرامستان‌های کشور با عشق و علاقه مضاعف و روحیه جهادی در کنار مردم ایستادند و در پیک‌های خطرناک بیماری کرونا آن زمانی که از ترس و خوف سرایت این بیماری خطرناک همه صحنه را خالی کردند، پرسنل آرامستان‌ها ایستادند و کار را به نحو احسنت انجام دادند.
 
بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به ادامه داد: اطلاع رسانی و نحوه مدیریت سفر‌های مردم و آگاهی رسانی به این مطلب که شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند و روز‌های پایانی سال از تجمع در بهشت زهرا (س) خودداری گردد از سیاست‌های مدیریتی موفق بهشت زهرا (س) می‌باشد.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام آمادگی جهت برقراری نظم و امنیت برای روز‌های پایانی سال در محدوده جنوب تهران و بهشت زهرا (س) از آماده باش پلیس پایتخت در این ایام جهت خدمات رسانی به مردم خبر داد.
 
دیدار رئیس پلیس پایتخت با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) /آماده باش پلیس در روز‌های پایانی سال

سعید خال مدیر عامل بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) نیز در ابتدای این دیدار گزارشی در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) و اقدامات صورت گرفته در جهت تکریم خانواده‌های داغدار در بحران کرونا و همچنین برنامه‌های بهشت زهرا (س) برای روز‌های پایانی سال ارائه کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *