حسین‌خانی: دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی نیستیم/ خوشحالیم با پرسپولیس بازی می‌کنیم

20:28 - 21 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی مس نوین کرمان گفت: ما به هیچ‌عنوان به دنبال شگفتی‌ساز بودن نیستیم، ولی به دنبال دفاع از موجودی و کیفیت فوتبال کرمان هستیم.

- فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس نوین کرمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پیش‌بینی می‌کردیم در این مرحله با یک تیم خوب و لیگ برتری روبه‌رو شویم. خیلی هم از این اتفاق خوشحالیم. با توجه به روحیه‌ای که تیم‌مان داریم، امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دادیم.

*متأسفانه دو بازیکن خوب‌مان را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار نداریم. احمید حیات‌منش هم را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم، اما در غیاب این بازیکنان، بچه‌های باانگیزه‌ای داریم که جای خالی آن‌ها را پر می‌کنند.

*از گل‌محمدی مربی خوب و بادانش پرسپولیس تشکر می‌کنم که بچه‌های ما را مورد لطف قرار داده است. من تجربه این بازی‌ها را دارم، مطمئناً ما پیش‌بینی یک بازی خوب را داریم.

*ما به هیچ عنوان به دنبال شگفتی‌سازی نیستیم، ولی به دنبال دفاع از موجودی و کیفیت فوتبال کرمان خواهیم بود. بالای ۹۰ درصد تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و دنبال این هستیم که بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

*بازیکنان ما بسیار با کیفیت هستند. متأسفانه نمی‌توانم بگویم همه ایرادات به گردن مسئولان است، بازیکنان هم خودشان بیشترین سهم را دارند که الان در این سطح بازی می‌کنند. آن‌ها می‌توانستند با تلاش بیشتر با کیفیتی که دارند در سطح بالاتری بازی کنند.

*میانگین سنی ما بسیار مناسب است و ۳۷ بازیکن آماده داریم. ارنج تیم ما سخت‌ترین کار ممکن است و با احترام به همه عزیزان، ما بازیکنی که فوتبالش تمام شده باشد نداریم. فقط یک بازیکن از جمع ما جدا شده به تیم لیگ دسته اولی رفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *