وداع تلخ و زودهنگام بارسا در ادامه گلزنی‌های امباپه / صعود مقتدرانه لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن به جمع ۸ تیم نهایی

1:34 - 21 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۰۷۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شب دوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های لیورپول و پاری سن ژرمن پیگیری شد.
- شب دوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ شب گذشته (چهارشنبه) درحالی با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که بارسلونا با تساوی مقابل پاری‌سن‌ژرمن  وداع زود هنگامی با لیگ قهرمانان داشت و لیورپول برتری مقابل لایپزیش، جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.

در مهمهترین و حساس‌ترین دیدار این مرحله دو تیم پاری‌سن‌ژرمن  و بارسلونا در حالی در پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که آبی و اناری‌ها به دلیل باخت سنگین ۴ بر یک در بازی رفت، محکوم به پیروزی با اختلاف گل زیاد بودند، اما در همان نیمه نخست کیلیان امباپه موفق شد در دقیقه ۳۱ گل اول را برای پاریسی‌ها در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند، اما بارسا که چیزی برای از دست دادن نداشت با انجام حملات همه جانبه توانست با شوت دیدنی و جذاب لیونل مسی حساب کار را در عدد یک به تساوی برساند.

در آغاز نیمه دوم بارسا بهترین فرصت را داشت تا بازی را به نفع خودش تغییر دهد، اما این بار مسی نتوانست از ضربه پنالتی که در دقیقه ۴۸ نصیبش شده بود استفاده کند و کیلور ناواس توانست پنالتی این ستاره آرژانتینی را مهار کند. در ادامه باجود حملات دو تیم بازی با حساب یک بر یک به اتمام رسید تا بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب پاری سن ژرمن شود تا شاگردان رونالد کومان وداع تلخ و زودهنگامی با UCL داشته باشند.

در بازی همزمان لیورپول درحالی در رومانی به مصاف تیم لایپزیش رفت که شاگردان یورگن کلوپ در دیدار رفت توانسته بودند با حساب ۲ بر صفر به پیروزی برسند و قرمز‌های آنفیلد برای قطعی کردن صعودشان به جمع هشت تیم نهایی کار زیاد سختی را پیش رو نداشتند و در پایان لیورپول توانست همانند دیدار دور رفت و با گل‌های محمد صلاح و سادیو مانه در دقایق ۷۱ و ۷۴ به برتری برسد و راهی دور یک چهارم نهایی شود.  

در سوی مقابل ناگلزمن و شاگردانش که در فصل قبل راهی دور نیمه نهایی شده بودند با قبول شکست ۴ بر صفر در مجموع دو بازی، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده نیز پیگیری می‌شود و طبق برنامه سه شنبه تیم رئال مادرید رو در روی آتالانتا قرار می‌گیرد و منچسترسیتی به مصاف تیم مونشن گلاذباخ خواهد رفت. چهارشنبه هم بایرن مونیخ میزبان لاتزیو است و چلسی از اتلتیکو مادرید پذیرایی خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *