واکنش کلوپ به احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان

1:45 - 20 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۷۳۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی لیورپول به احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان واکنش نشان داد.

- یواخیم لو روز گذشته (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با سایت اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد که پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ که تابستان پیش‌رو برگزار می‌شود، به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان پایان می‌دهد. این مربی آلمانی که تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اتحادیه فوتبال آلمان قرارداد دارد، ظاهراً از مسئولان این اتحادیه خواسته که با فسخ قراردادش در فاصله یک سال مانده به پایان آن موافقت کنند و گویا درخواست او هم مورد پذیرش واقع شده است. از یورگن کلوپ به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی یواخیم لو در تیم ملی آلمان یاد شده است.

کلوپ در آستانه دیدار امشب (چهارشنبه) لیورپول با لایپزیگ در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مواجهه با پرسشی از جانب خبرنگاران مبنی بر احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی کشورش گفت: اگر می‌خواهید بپرسید که آیا من برای حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان در دسترس هستم، باید بگویم جوابم "خیر" است.

سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید افزود: یواخیم لو کاری فوق‌العاده در این سال‌ها انجام داد. او یکی از موفق‌ترین مربیان است و درک می‌کنم که او می‌خواهد در مسابقات یورو هم موفق باشد و بعد از او کسی دیگر این کار را در تیم ملی انجام خواهد داد، مربیان آلمانی خوب زیادی هم برای این کار وجود دارند.

کلوپ تصریح کرد: من پس از تابستان پیش‌رو گزینه احتمالی حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان نخواهم بود. من سه سال دیگر با لیورپول قرارداد دارم. اوضاع کاملاً مشخص است، وقتی قراردادی امضا می‌کنید باید به آن پایبند باشید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *