فاضلی: پیکان به جز اوت بلند، برنامه‌های دیگری هم برای گلزنی دارد/ به دنبال جایگزین برای اکبر صادقی هستیم

18:12 - 15 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۳۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: در آینده فعالیت بیشتری در بازار نقل و انتقالات خواهیم داشت و با توجه به نیازمان بازیکن جذب می‌کنیم.

- محمد نوازی مربی تیم شهر خودرو مشهد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم پیکان تهران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* پیکان علاوه بر اوت‌های بلند محمدی برنامه‌های دیگری نیز برای رسیدن به گل دارد و ما هم راه‌های رسیدن به گل آن‌ها را مرور کرده‌ایم و برای آن‌ها برنامه داریم.

* سعی می‌کنیم که از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و با ارائه یک بازی خوب و احترام به تیم پیکان به دنبال کسب امتیاز خواهیم بود.

* شرایط را نیز به بازیکنان توضیح داده‌ایم آن‌ها نیز این موضوع را درک کرده و برای بازی فردا آماده هستیم تا هواداران را در پایان بازی راضی ببینیم.

* در ادامه فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را جذب می‌کنیم، چرا که نفراتی را از دست داده‌ایم و حتماً برای جایگزینی آن نفرات اقدام می‌کنیم.

* در آینده فعالیت بیشتری در بازار نقل و انتقالات خواهیم داشت و با توجه به نیازمان بازیکن جذب می‌کنیم در این خصوص لیستی تهیه و به باشگاه ارائه داده‌ایم.

* با توجه به اینکه فاصله دو بازی کوتاه بود فرصت چندانی برای تمرین کردن نداشتیم ولی با همین دو جلسه‌ای که داشتیم نکات استراتژی بازی با پیکان را تمرین کردیم.

* رضا یزدان‌دوست تنها غایب شهر خودرو به دلیل مصدومیت در بازی فردا است و اکبر صادقی هم که سال‌ها کاپیتان این تیم بوده اکنون به دلایلی که خود تشخیص داده از تیم جدا شده اما در تلاشیم  با همین نفراتی که داریم جای خالی او را پر کنیم و به دنبال این هستیم که برای او جایگزینی جذب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *