ربیعی: هدف ما کسب ۳ امتیاز بود/ امیدوارم استقلال از این چالش عبور کند

17:51 - 11 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۶۱۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هدف من کسب ۳ امتیاز بود و اصلاً برای مساوی به زمین نیامده بودیم.

- محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به تیم استقلال و محمود فکری خسته نباشید می‌گویم. من در مورد فکری باید بگویم که او پله پله کار کرده است و یادم است با استقلال جویبار برای اولین بار مقابل هم در لیگ دسته دوم به میدان رفتیم.

*امیدوارم شرایط استقلال به شکلی باشد که با صبوری از این چالش ایجاد شده عبور کنند.

*مقابل استقلال بازی پایاپایی انجام دادیم و از نظر من بازی امروز مورد پسند خیلی‌ها قرار گرفته است. امروز قسمتی از بازی در اختیار استقلال و قسمتی از بازی در اختیار ما بود، اما بازیکنانم با تمام توان بازی کردند.

*هدف من کسب ۳ امتیاز بود و اصلا برای مساوی به زمین نیامده بودیم. کم کم بازیکنان تیم من به سمتی می‌روند که در تفکرات من است و شخصیت تیم ما شکل گرفته است.

*در بازی امروز در بد زمانی گل خوردیم که و حتی فشار‌هایی وارد کردیم، اما بازی در نهایت مساوی شد.
 
*جا دارد به بازیکنان تیمم خسته نباشید بگویم و خوشبختانه با برنامه‌ریزی که از قبل داشتیم به سمتی می‌رویم که تیم را در لیگ برتر تثبیت کنیم و جایگاه قابل قبولی در سال اول داشته باشیم.
 
*در 15 دقیقه آخر بازی امروز خیلی موقعیت برای گلزنی داشتیم و دو موقعیت بسیار خوب را در نیمه دوم از دست دادیم و روی یک اتفاق فوتبالی گل تساوی را دریافت کردیم.در مجموع به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم.
 
*اگر دقت کرده باشید امروز به هیچ عنوان از طرف تیم و نیمکت ما کوچک‌ترین اعتراضی نشد. من شرایط تیم استقلال را می‌دانم و آنها اعتراضاتی داشتند اما در کل قضاوت رحیمی‌مقدم مشکلی نداشت چون بازی صحنه آنچنانی نداشت.
 
*داور بازی را کنترل کرد اما مثلا شاید ما هم در یک صحنه اعتراضی داشتیم و قائم اسلامی‌خواه چسبیده به محوطه جریمه خطایی را متحمل شد. اینکه داوران با هم از نظر رادیویی ارتباط داشتند یا نداشتند را نمی‌دانم و در مورد توپ جمع‌کن‌ها هم من اصلا توجهی نکردم این مسائل مربوط به قسمت برگزاری مسابقه می‌شود اما در قسمت فنی و استراتژی بازی کارمان خیلی خوب پیش رفت.
 
*این اثبات شده است وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید هارمونی خود را از دست بدهد چون 14‌ـ 13 بازیکن جدید جذب کردیم. هماهنگی این نفرات حداقل 5، 6 هفته زمان می‌برد تا بازیکن محیط را پیدا کند.
 
*:‌دوست داشتم بازی امروز را می‌بردیم و پیروزی امروز را به دو قشر تقدیم کنم اول به کارگران مجتمع مس سرچشمه که امواج خوبی از این دوستان به سمت ما می‌آید و دوم به مردم شهر رفسنجان که بسیار دوست‌داشتنی هستند و ابراز علاقه آنها به بنده بسیار زیاد است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *