ضرورت استفاده از ظرفیت‌ شورای حفظ حقوق بیت المال برای مقابله با زمین خواری

2:30 - 04 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۴۹۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان:‌ حجت الاسلام و المسلمین قاصدی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ شورای حفظ حقوق بیت المال برای مقابله با زمین خواری تاکید کرد.
ضرورت استفاده از ظرفیت‌ شورای حفظ حقوق بیت المال برای مقابله با زمین خواریبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین قاصدی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی این استان، با تشریح اهمیت مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و بیان همت سیستم قضایی استان در برخورد جدی و قاطع با متخلفین و مجرمین امر، خواستار تعیین تکلیف و پی گیری هر چه سریعتر وضعیت این اراضی و اخذ سند مالکیت برای این اراضی از سوی دستگاههای متولی گردید.

وی به ظرفیتهای این شورا، در بحث حفظ حقوق بیت المال اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیتها در سایر موارد که لزوم صیانت از بیت المال وجود دارد استفاده کرد.

 ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز ضمن هشدار به مسئولین دستگاههای متولی، بر لزوم پیگیری جدی و اجرای مصوبات جلسات تأکید کرد و گفت: در صورت قصور و کوتاهی مسئولی در این زمینه یقیناً اقدامات قضایی طبق قوانین و مقررات انجام خواهد گرفت.

در این جلسه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، مدیر کل اداره کل ثبت و اسناد و املاک استان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته و نحوه روند امورات مرتبط ارائه کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *