بررسی اتفاقات گمرک اسلام قلعه هرات افغانستان در کارگروه مرز‌های مجاز کشور

14:06 - 27 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۲۱۵۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: در یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه مرز‌های مجاز کشور دستگاه‌ها گزارشی از آخرین وضعیت اتفاقات اخیر درگمرک اسلام قلعه هرات افغانستان که تعداد زیادی از تانکر‌ها و کامیون‌ها آسیب دیدند، ارائه کردند.
- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین قاسمی از برگزاری یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه مرز‌های مجاز کشور با حضور ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی خبر داد.
 
وی گفت: در یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه مرز‌های مجاز کشور دستگاه‌ها گزارشی از آخرین وضعیت اتفاقات اخیر درگمرک اسلام قلعه هرات افغانستان که تعداد زیادی از تانکر‌ها و کامیون‌ها آسیب دیدند، ارائه کردند.

قاسمی تصریح کرد: همچنین موضوع نحوه و چگونگی کنترل مسافرین در مرز‌ها با توجه به شرایط کرونا، بحث و مقرر شد در راستای تقویت نیروی انسانی موضوع استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی تصمیم گیری شود.

وی بیان داشت: موضوع صدور بیمه نامه معتبر اتباع خارجی متقاضی ورود به کشور نیز از دیگر دستورکار‌های جلسه بوده که گزارش روند اقدامات انجام شده توسط نماینده بیمه مرکزی ایران ارائه شد.

کارگروه مرز‌های مجاز در سال گذشته موضوع ساماندهی فعالیت بیمه‌ها در مبادی مجاز ورودی به کشور را به صورت جدی پیگیری که با تلاش دستگاه‌های عضو و محوریت بیمه مرکزی این نقیصه مرتفع و هم اکنون بیمه نامه‌های معتبر برای اتباع خارجی صادر می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *