افتتاح مجتمع تخصصی حقوقی و خانواده دادگستری اراک

17:07 - 02 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۰۷۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - مجتمع تخصصی حقوقی و دادگاه خانواده دادگستری اراک با حضور استاندارمرکزی ، رییس کل دادگستری و اعضای شورای معاونین و شورای قضایی استان مرکزی به بهره برداری رسید.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان، محسن خطیب آرا معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان مرکزی در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 6700 متر مربع با 3700 متر زیر بنا و 5 هزار متر مربع محوطه سازی در 3 طبق با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص قوه قضاییه و مساعدت استانداری مرکزی ساخته شده است.

محسن خطیب آرا افزود: ساخت این مجتمع با کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا در راستای توسعه فضای قضایی و به منظور ارایه خدمات کیفی به مراجعه کنندگان انجام شده شده است.

وی با اشاره به کاربری این ساختمان به عنوان مجتمع تخصصی حقوقی و خانواده در کلانشهر اراک ادامه داد: پیش از این برای ارایه خدمات هرچه بهتر به همشهریان این دادگستری با کمبود فضا مواجه بود که با افتتاح این مجتمع این مشکل برطرف می شود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان مرکزی بیان کرد: دستگاه قضایی با شعار عدالت محوری به دنبال تخصصی کردن دعاوی حقوقی و کاهش زمان مراجعه افراد به محاکم قضایی و همچنین فراهم نمودن محیط مناسب جهت تکریم ارباب رجوع است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *