رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای عدالت مستلزم روحیه جهادی است

21:30 - 01 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۷۰۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: امروز بر همه ما لازم است که با روحیه جهادی و مخلصانه در جهت اجرای عدالت و تحقق سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه با تمام وجود و بکارگیری کلیه ظرفیت‌های قانونی گام برداریم.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری تهران، همزمان با دهه مبارک کرامت و مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته، غلامحسین اسماعیلی «اسماعیل حسن زاده»، جانباز 25% و رئیس شعبه 258 دادگاه عمومی (حقوقی) تهران و «محمدرضا کرم ا...» نجف آبادی، جانباز و فرزند شهید- قاضی اجرای احکام دادسرای ناحیه 5 تهران خانواده‌های آنها دیدار کرد.

وی در این دیدار افزود: پیام ملت بزرگ ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس این بود که حاضر است همچون مولا و مقتدای خود، حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفایش، تمامی سختی ها و ناگواریها را تحمل نماید و از عزت و تمامیت ارضی کشور دفاع کند و رزمندگان پرتوان ما  با همین روحیه و عقیده در برابر تمامی دشمنان بویژه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستادگی نموده و بحمدا... پیروز شدند . 

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز نیز بر همه ما لازم است که با همین روحیه جهادی و مخلصانه در جهت اجرای عدالت و تحقق سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه با تمام وجود و بکارگیری کلیه ظرفیت های قانونی گام برداریم .
 
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *