هماهنگی با اصولگرایان برای معرفی اعضای کمیسیون ویژه مهم‌ترین رسالت فراکسیون رهروان بود

13:36 - 31 مرداد 1394
کد خبر: ۶۹۲۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان- سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه هماهنگی با اصولگرایان برای معرفی اعضای کمیسیون ویژه مهم‌ترین رسالت فراکسیون رهروان بود که با موفقیت به پایان رسید، گفت: تاکنون دستورکار قطعی برای نشست فردا شورای مرکزی این فراکسیون اعلام نشده است.
صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی میزان با اعلام خبر برگزاری نشست فردا (یکشنبه اول شهریورماه) شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، اظهارکرد: تحولات منطقه بویژه در ترکیه، سوریه، عراق و یمن و تجزیه و تحلیل نقاط مثبت و منفی در زمینه مبارزه با تروریسم در هفته‌ای که گذشت موضوعی است که در جلسات شورای مرکزی هر هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در مورد دستورکار جلسه فردا شورای مرکزی افزود: تاکنون دستورکار مشخصی برای جلسه فردا شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس اعلام نشده و حضور رئیس مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه قطعی نشده است.

نعیمی‌رز یادآورشد: هماهنگی با فراکسیون اصولگرایان مجلس برای معرفی اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام به صحن مهم‌ترین رسالت این فراکسیون بود که با موفقیت به پایان رسید.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *