افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار «شهید سلیمانی» در بوشهر

16:08 - 17 دی 1399
کد خبر: ۶۹۰۸۵۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر چاه مبارک استان بوشهر با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح شد.
- بنا به اعلام سپاه‌نیوز، در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری و جمعی از مقامات و مسئولان محلی، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در شهر چاه‌مبارک استان بوشهر افتتاح و راه اندازی شد.

سپاه؛ سرمایه، ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران
فرمانده کل سپاه در این آیین سپاه را سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران توصیف کرد و افزود: مردم برای سپاه بسیار مقدسند. نور چشم‌اند؛ و پیش‌مرگی برای آن‌ها و برای حفظ آبرو و نوامیس این مردم و برای پیشرفت و امنیت این مردم معانی مقدسی است که سپاه در جستجوی آن است.

وی ادامه داد: هیچ منتی بر مردم نیست و خدمت‌گذاری به این مردم یک وظیفه و ماموریت دائمی است. این دستور فرمانده عظیم الشان ما است که بی دریغ و بدون منت و اذیت در صداقت و بااخلاص در خدمت این مردم باشیم.

همچنین در این مراسم سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز گفت: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 تنگسیری  افزود: ما در این بیمارستان بهترین تجهیزات درمانی را قرار دادیم و در آینده نزدیک ان شاءالله بخش‌های فوق تخصصی دیگر در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: این از افتخارات بزرگ ما است که خودمان را خادم مردم می‌دانیم و همیشه خودمان از مردم می‌دانیم و برای رفع مشکلات مردم همیشه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بنابه این گزارش، این بیمارستان شامل بخش‌های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۷۲۰۰ متر مربع در سه طبقه به بهره برداری رسید.

بیمارستان شهید سلیمانی برای استفاده عموم مردم این منطقه و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان هرمزگان در سال ۹۰ تامین و تجهیز شده است.

از امکانات این بیمارستان بخش‌های سی سی یو، آی سیو، آی سیو نوزادان، زایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه و سایر امکانات درمانی می‌باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *