رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رضایی: نماینده فدراسیون از آن فاصله دور چطور فحاشی دروازه‌بان ما را شنید؟/ به راحتی با اخراج گوهری کنار نمی‌آییم

8:45 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۸۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فاصله دروازه‌بان ما تا جایگاه نماینده فدراسیون خیلی زیاد بود و من نمی‌دانم شمس در آن شلوغی چطور از دروازه‌بان ما فحاشی شنیده است.

نعمت رضایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد اخراج دروازه‌بان فوتبال تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل فحاشی در بازی با تیم ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: ما دو دروازه‌بان دیگر داریم. کرمانشاهی و صادقی می‌توانند به جای گوهری در دیدار بعدی به میدان بروند. البته به راحتی با اخراج این دورازه‌بان کنار نمی‌آییم. باید دید دروازه‌بان ما چقدر در این درگیری و خشونت مقصر است. بعضی وقت‌ها فشار روی یک بازیکن زیاد است و از کنترل خارج می‌شود. به هر حال بر اساس میزان تقصیرش به او تذکر می‌دهیم.

وی با اشاره به مصاحبه مدیرعامل نفت مسجدسلیمان برعلیه مسئولان تیم ماشین‌سازی تصریح کرد: اگر مسئولان باشگاه ما واکنش نشان دادند به دلیل عدم حضور دوربین‌های تلویزیونی بود. اگر دوربین‌ها بودند همه اتفاقات ثبت شده و دلایل این همه تشنج مشخص می‌شد. بالاخره این اتفاقات و حواشی که یک مرتبه رخ نداد، بلکه از ابتدای بازی وجود داشت و در آخر بازی خود را به این شکل نشان داد. آنها هم به دنبال امتیاز بودند و از نظر روانی تحت فشار بودند. این فشار را در طول بازی به تیم ما انتقال دادند، آسیبش به ما هم وارد و به اخراج دروازه‌بان ما ختم شد.

مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اظهارات نماینده فدراسیون فوتبال در مورد فحاشی و اخراج دروازه‌بان این تیم تصریح کرد: من صحبت‌های نماینده فدراسیون را در مورد اتفاقات بازی شنیدم. مدعی است دروازه‌بان ما فحاشی کرده است. من می‌خواهم بدانم از آن فاصله چطور صدای دروازه‌بان ما را در این شلوغی شنیده است؟ معمولا درگیری می‌شود و بعد ناظر توجهش جلب می‌شود و به داخل زمین می‌آید ولی چطور او تا این حد به دروازه‌بان ما توجه کرده که در آن فاصله فحاشی را شنید و ما نشنیدیم.

رضایی به فحاشی بازیکن حریف اشاره و گفت: تیم‌مان را بعد از بازی به رختکن فرستادم و منتظر تصمیم داور در مورد ایمان باصفا شدم. شنیدم که داور گفت باصفا فحاشی کرده است. وقتی بازیکنان تیم ماشین‌سازی از داور خواستند به خاطر شرایط نامناسب این تیم از کارت قرمز باصفا بگذرد شنیدم که داور به آنها گفت با گوش خودم فحاشی را شنیدم و باید اخراج شود. از این رو، من نمی‌دانم شمس در آن شلوغی چطور از آن فاصله شنیده است که دروازه‌بان ما فحاشی کرده است. اگر می‌گفت از داور شنیدم اعتراضی نداشتم ولی وقتی گفته است خودش شنیده جای تعجب دارد.

وی در مورد موافقت سازمان لیگ با تعویق بازی تیم نفت مسجدسلیمان با تیم پیکان خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی تبریز و تعویق بازی باعث شد درخواست تغییر زمان بازی با تیم پیکان را بدهیم. این تاخیر باعث شد نتوانیم بلیت هواپیما تهیه کنیم و از نظر ریکاوری هم مشکل داشتیم. مجبور شدیم بااتوبوس به تهران برسیم و بعد از ریکاوری راهی اهواز شویم. برای بازی با تیم پیکان مشکلی نداریم. از نظر روحی همه چیز خوب است و حواشی آن بازی را فراموش کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *