محمودوند رییس کمیته امنیت آب مجلس شد

21:31 - 07 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۷۸۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که پس از تصویب تشکیل کمیته امنیت آب، محمودوند ریاست آن را بر عهده گرفت.

- طبق اعلام خبرگزاری خانه ملت، ابوالفضل عمویی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه ۷ دی ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در ابتدای جلسه در مباحث مرتبط با امنیت ملی، موضوع امنیت آب مطرح شد به دنبال آن، پیشنهاد تشکیل کمیته امنیت آب ذیل کمیسیون ارائه شد که پس از تصویب تشکیل این کمیته، محمودوند ریاست آن را بر عهده گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان کرد: بررسی لایحه اصلاح نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی دستور بعدی کمیسیون بود این لایحه در واقع اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش مصوب سال ۶۳ است که عنوان آن به قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیرو‌های مسلح تغییر پیدا کرد.

وی گفت: لایحه ارائه شده از سوی دولت ۹ ماده دارد که به نحوه استفاده و بهره گیری‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، وزارت دفاع، سپاه و نیرو‌های انتظامی از خانه‌های سازمانی می‌پردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: پس از بحث و بررسی و بیان پیشنهادات کلیات و سپس جزییات لایحه مذکور به تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید و برای بررسی نهایی در صحن علنی به هیات رییسه مجلس ارسال شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *