گروه‌های مقاومت فلسطین: اسرائیل مسئول عواقب حمله اخیر به غزه است

21:42 - 06 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۴۴۶
گروه‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب حمله اخیر به غزه دانست و آن را محکوم کرد.

_ طبق گزارش تارنمای فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به حمله بامداد شنبه رژیم صهیونیستی به اماکن غیرنظامی در نوار غزه، این اقدام را محکوم و اسرائیل را مسئول عواقب آن دانست.

براساس این بیانیه، تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به یک مرکز توانبخشی، محوطه بیمارستان کودکان، یک مسجد، تاسیسات ورزشی و صنعتی و خانه‌های شهروندان در غزه یک جنایت صهیونیستی در حق ملت صبور فلسطین محسوب می‌شود.

گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه بیانیه می‌افزاید: این تجاوز وحشیانه نشانی از کینه رژیم صهیونیستی است که بین کودک و سالخورده، زن و مرد، بیمارستان، مسجد، موسسه غیرنظامی و ورزشی با نظامی هیچ تفاوتی قائل نمی‌شود.

در این بیانیه آمده است؛ رژیم اشغالگر مسؤول کامل این تجاوز جنایتکارانه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین طی این بیانیه از تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست کرده است تا، جنایات رژیم صهیونیستی را در محاکم بین المللی مطرح کند و همچنین از نهاد‌های بین المللی بخواهند تا سران دشمن را به دلیل جرایم بی وقفه خود در حق ملت مقاوم فلسطین محاکمه کنند.

در اداممه این بیانیه آمده است، اتکای اسرائیل به رژیم‌های عربی سازشگر و دولت آمریکا برای تحمیل یک واقعیت بر مقاومت و ملت ما یک شرط باخته است؛ از این جهت که مقاومت، سپر محافظ ملت و اصول ما باقی می‌ماند تا حقوق ملت فلسطین و سرزمین آن بازپس گرفته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *