آشوبی: پرسپولیس می‌توانست قهرمان آسیا شود/ برخی طوری صحبت می‌کنند که انگار منافع خاصی دارند

9:45 - 04 دی 1399
کد خبر: ۶۸۵۹۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه خیلی اوقات انتظاراتی که فوتبالیست‌های سابق دارند برآورده نمی‌شود و احتمالاً آنها موارد یا منافع خاصی دارند که اینگونه صحبت می‌کنند.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در این بازی استراتژی و عملکرد مناسبی داشت و اگر حداکثر تمرکز از سوی بازیکنان وجود داشت پرسپولیس می‌توانست برنده این بازی باشد. علی‌رغم اینکه با سختی و مشکلات زیادی این تیم آماده این بازی شده بود اما با راهکار‌های مناسبی که کادرفنی اتخاذ کرده بود پرسپولیس می‌توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست بیاورد.

وی در مورد اشتباه مهدی شیری که منجر به شکست پرسپولیس و گرفتن پنالتی دوم برای تیم اولسان شد، گفت: فوتبال بازی اشتباهات است. اشتباهی که شیری انجام داد ممکن است برای هر بازیکنی در هر سطحی از فوتبال جهان رخ دهد. به اعتقاد من نباید شیری را تحت فشار انتقادات خیلی زیاد قرارداد. این طبیعت فوتبال است که در آن اشتباهات رخ دهد. گاهی این اشتباهات منجر به موفقیت و گاهی منجر به از دست رفتن یک قهرمانی می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در چنین بازی‌هایی که تک‌مسابقه است و جایی برای جبران اشتباهات نیست، مهم است که تمام اعضای تیم از جمله بازیکنان و کادرفنی تمام آرامش و تمرکز خودشان را حفظ کنند تا در هر شرایطی می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند. در اینگونه مسابقات لحظات پرفشار و دشوار هستند و اگر شما آرامش و تمرکز خودتان را حفظ نکنید قطعا دچار اشتباه می‌شوید ولی این به این معنا نیست که الان باید فقط یک نفر را مقصر این شکست بدانیم.

آشوبی در مورد آینده این تیم بعد از این شکست و دیدار‌های سخت پیش‌روی سرخپوشان تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس به خوبی به مسیر خود ادامه خواهد داد. درست است که اتفاق خوبی رخ نداده و پرسپولیس با وجود شایستگی قهرمان آسیا نشده است اما این دلیل نمی‌شود که پرسپولیس روند خوب خود را در لیگ ادامه ندهد. از نظر من این تیم امسال هم اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر است. به نظرم چنین اتفاقاتی نمی‌تواند تاثیری در روند کلی تیم پرسپولیس داشته باشد و آنها را از هدف خوب و بزرگی که دارند دور کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران معمولا به جای اینکه منطقی به تیم و اتفاقات پیرامون آن نگاه کنند و تصمیم بگیرند اصولاً از روی احساس تصمیم می‌گیرند و این خیلی عجیب نیست که آنها چنین کاری انجام دهند اما تعجب من از یکسری افراد است که خودشان فوتبال بازی کردند و درگیر این ورزش پُرهیجان، سخت و خاص بودند اما در فضای مجازی از نوشته‌های بیاناتی استفاده می‌کنند که بسیار تعجب‌آور است. من اصلا چنین کار‌هایی را دوست ندارم و نمی‌پسندم. فکر می‌کنم بیشتر از اینکه این افراد بخواهند نظری دهند، دنبال مسائل دیگری هستند. متاسفانه خیلی اوقات انتظاراتی که از این افراد وجود دارد برآورده نمی‌شود و احتمالاً آنها موارد یا منافع خاصی دارند که اینگونه صحبت می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *