مداوای ۷ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های نزسا

11:41 - 01 دی 1399
کد خبر: ۶۸۵۷۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به مداوای ۷ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های نزسا گفت: از اقدامات بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برپایی ۷ بیمارستان صحرایی در شهر‌های تهران، قم، کاشان، گرگان، بابل، مهاباد و دیوان دره با ظرفیت ۱۰۵۶ تخت بستری و ۴۵ تخت آی سی یو بوده است.
- بنا به اعلام سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان با اشاره به اقدامات این معاونت در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: یکی از اقدامات نیروی زمینی سپاه برپایی ۷ بیمارستان صحرایی در شهر‌های تهران، قم، کاشان، گرگان، بابل، مهاباد و دیوان دره با ظرفیت ۱۰۵۶ تخت بستری و ۴۵ تخت آی سی یو بوده است.

وی افزود: برپایی بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار کشور در استان تهران با بیش از ۵۰۰ تخت بستری و ۳۰ تخت آی سی یو از دیگر اقدامات بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اهمیت نقش مدیریت زیستی برای مقابله با ویروس کرونا عنوان داشت: همه بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی سپاه به منظور خدمت رسانی در زمینه دفاع زیستی وارد عمل شدند و قریب به ۱ هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی و ۲۶۱ تخت آی سی یو در این زمینه بسیج شده است.

 اخوان در زمینه راه اندازی مراکز مقابله با بیماری‌های حاد تنفسی عنوان کرد: بیش از ۷ هزار نفر در بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه برای مداوا بستری شدند. راه اندازی ۱۱ مرکز مراقبتی با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تخت و ارتقاء سطح، بکارگیری ۲۲۸ آمبولانس تاکتیکی برای مقابله با کرونا، استفاده از تست پی سی آر برای تشخیص بیماران و اعزام سامانه‌های اکسیژن ساز به مناطق مورد نیاز جهت کنترل بیماری کرونا از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا بود.

وی تاکید کرد: از دستگاه سی تی اسکن سیار نیروی زمینی سپاه نیز در بیمارستان‌های شهدای یافت آباد تهران و حضرت امام رضا (ع) کرمانشاه استفاده می‌شود.
 
معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرشان کرد: با تمام توان اعم از کادر درمان و تجهیزات بهداشتی و درمانی در خدمت مردم عزیز هستیم و لحظه‌ای از ارائه خدمات دریغ نمی‌ورزیم و سپاه همواره افتخارش این بوده که از دل مردم برخاسته و خدمت به مردم را افتخار می‌داند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *