برپایی نشست تخصصی بررسی عملیات هوایی کربلای ۴/ تقدیر از ۳۰۰ پرستار دفاع مقدس و مدافعان سلامت

9:41 - 28 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۸۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در هفته سی و یکم از چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نشست تخصصی بررسی عملیات هوایی کربلای ۴ توسط نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، در هفته سی و یکم از چهلمین سالگرد دفاع مقدس که از بیست و نهم آذر تا پنجم دی با عنوان نقش اقلیت‌های مذهبی در دفاع مقدس و نقش امدادگران و پرستاران در دفاع مقدس نام‌گذاری شده است، نیرو‌های مسلح برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده‌اند.

دیدار و تکریم خانواده شهدای اقلیت دینی و غبارروبی مزار این شهدا، برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی، تجلیل از خدمات پرستاران، پزشکیاران و امدادگران دوران دفاع مقدس توسط ستاد آجا، تجلیل از همسران جانباران و آزادگان آجا، تقدیر و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان کادر درمانی دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت توسط نزاجا، برگزاری یادواره شهیدان ستاری، اردستانی و یاسینی و برپایی نشست تخصصی بررسی عملیات هوایی کربلای چهار توسط نهاجا بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته مورد اشاره است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز به همین مناسبت، مراسم شب خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در دوره‌های بصیرت‌افزایی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دفاع مقدس قم، تبیین نقش پرستاران و امدادگران در دفاع مقدس و تقدیر از ۳۰۰ پرستار دفاع مقدس و مدافعان سلامت را برگزار می‌کند.

همچنین دانشگاه عالی دفاع ملی نشست تبیین نقش بهداشت و درمان در دفاع مقدس را برگزار و از مدافعان سلامت تجلیل می‌کند.
 
  • بیشتربخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *