اسامی فهرست مشترک دو فراکسیون اصلی مجلس برای کمیسیون ویژه برجام

8:59 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۳۵۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس از انتخاب 5 عضو فراکسیون متبوعش و 5 عضو فراکسیون اصولگرایان و 5 عضو توافقی بین دو فراکسیون در جلسه امروز صبح این فراکسیون برای حضور در کمیسیون ویژه خبر داد.
صفر نعیمی رز در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان در مورد نتیجه جلسه امروز صبح چهارشنبه 28 مرداد ماه این فراکسیون اظهار کرد: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امروز برگزار شد و 5 نفر از اعضای فراکسیون رهروان ولایت و 5 نفر از اعضای فراکسیون اصولگرایان و5 نفر نیز به صورت توافقی مشترک بین دو فراکسیون برای حضور در کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس انتخاب شدند.

وی افزود: ابوترابی فرد، جهانگیرزاده، نقوی حسینی، تاج گردون و منصوری آرامی از فراکسیون رهروان ولایت برای حضور در کمیسیون ویژه انتخاب شدند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فراکسیون اصولگرایان نیز بذر پاش، زاکانی، نجابت، کارخانه و نقویان را برای حضور در کمیسیون ویژه معرفی کردند.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بروجردی ، حقیقت پور، زاهدی، کوثری و پزشکیان نیز به صورت توافقی از بین اعضای دو کمیسیون اصولگرایان و رهروان ولایت برای حضور در این کمیسیون انتخاب شدند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *