رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از ۴۰ شرکت رژیم صهیونیستی مورد حمله گسترده سایبری قرار گرفتند

20:46 - 23 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۴۱۱
برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله گسترده سایبری به بیش از ۴۰ شرکت این رژیم خبر داد.

- طبق گزارش شبکه رسمی کان رژیم صهیونیستی بیش از ۴۰ شرکت اسرائیلی از جمله شرکت لجستیکی و مرسولات اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفت.

براین اساس، هکر‌ها باج افزاری به نام "Pay ۲ Key" را به شرکت "هابانا لابس" وابسته به شرکت "اینتل" اسرائیل که در زمینه توسعه برنامه‌های هوش مصنوعاتی تخصص دارد، ارسال کرده اند.

هکر‌ها نیز در شبکه توئیتر ضمن انتشار اطلاعات اولیه از شرکت "هابانا لابس" اطلاعاتی را از نمودار جریان اطلاعات و کد‌های سیستم‌هایی بوده است را منتشر کرده اند که شرکت آن را توسعه می‌دهد، اطلاعاتی که بیانگر توان این هکر‌ها برای رسیدن به سری‌ترین کتابخانه‌های این شرکت است.

جاکی آلتیل، پژوهشگر امنیت اطلاعات طی اظهاراتی به شبکه کان اطلاع داده است که، پس از دریافت اطلاعاتی که هکر‌ها در شبکه دارک وب منتشر کردند، می‌توان پرونده‌هایی که حاوی اطلاعات داخلی در ساختار مؤسسه و کپی‌هایی از پرونده‌های سیستم بود، مشاهده کرد که شامل جزییات در مورد فناوری در خصوص ساختار شبکه "شرکت هابانا لابس" بوده است.

از سوی دیگر نیز اعلام شده است که این امر یک مجموع حملاتی است که از سروری استفاده می‌کنند که امکان ارتباط از راه دور و مدیریت دستگاه‌های کامپیوتر برای نفوذ در سیستم‌های شرکت‌ها را به آن‌ها می‌دهد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *