رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه پیشین بجنورد: انقلاب اسلامی شکوفا و توانمند است

3:30 - 23 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۹۹۵
نماینده پیشین ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب شکوفا و توانمند است، گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم تا بتوانیم در چله دوم انقلاب در جهان خود را به عنوان امت برتر نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ضمن انتقاد از اینکه برخی چشم امید به بیگانگان دوخته‌اند، بیان کرد: این نقطه ضعف آن افراد است ما باید مقاومت فرهنگی و اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم و با استفاده از اینگونه تجربیات می‌توانیم در چله دوم انقلاب در جهان خود را به عنوان امت برتر نشان بدهیم.

نماینده پیشین ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز جوانان و دانشمندان به میدان آمدند و در بسیاری از امور مختلف و مهم اختراعات و ... حائز مقام‌های برتر بوده‌ایم که این تجربیات نشان می‌دهد انقلاب شکوفا و توانمند است و عطر وجود دانشمندان کشورمان عالم را معطر کرده است.

وی با بیان اینکه با بهانه‌های گوناگون نباید به بیگانگان تکیه کنیم اظهار کرد: دشمن برای ما کاری نمی‌کند اگر هم کمکی بکند در پس آن توطئه‌ای در کار است. آن‌ها خود اقرار می‌کنند که «ما گاو شیرده می‌خواهیم». تسلیم شدن در برابر دشمن عاقلانه نیست.

یعقوبی با تاکید بر آنکه نباید اقتصاد و سیاست و امورات خود را به دشمنان گره بزنیم، گفت: ذات استکبار نفی دیگران است. نظام سلطه نمی‌خواهد ملت قدرتمند شکل بگیرد ما ملتی پخته و بالغ هستیم باید استعدادهایمان را شکوفا کنیم و از هر آنچه که داریم برای خود به کار بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *