رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات جدید از حضور شهردار تهران در اردوی پرسپولیس

14:53 - 19 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
روز گذشته شهردار تهران در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته بود.

- روز گذشته (سه‌شنبه) پیروز حناچی، شهردار تهران به همراه چند تن از همراهانش در مجموعه پک حاضر شد تا در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود و به آنها روحیه دهد.

پس از حضور حناچی در اردوی سرخپوشان انتقادات زیادی به او و مسئولان باشگاه پرسپولیس مطرح شد که چرا با وجود قرنطینه پرسپولیسی‌ها شهردار و همراهانش در اردوی تیم گل‌محمدی حضور پیدا کرده‌اند و ممکن است همین ملاقات باعث شود ویروس کرونا بین اعضای تیم پرسپولیس منتقل شود.

ماجرا از این قرار است که شهردار تهران حدود ۵ دقیقه بیشتر در تمرین پرسپولیس حضور نداشته و پس از اینکه دقایق کوتاهی بین بازیکنان و اعضای تیم صحبت می‌کند و عکسی به یادگار می‌گیرند، او و همراهانش اردو را ترک می‌کنند. به همراه حناچی، ۵، ۴ نفر حضور نداشتند که از تیم حفافظت او هم تنها یک نفر وارد اردوی پرسپولیس شده است.

فاصله اجتماعی بین اعضای تیم پرسپولیس و شهردار و تعداد کم همراهانش هم وجود داشته و همگی از ماسک استفاده کرده بودند. همچنین پیش از این دیدار همه افراد حاضر در این جلسه و حتی شهردار هم تست ویروس کرونا داده بودند. از باشگاه پرسپولیس هم تنها سمیعی، به عنوان مدیرعامل و روابط عمومی این باشگاه حضور نداشتند و حتی ابراهیم شکوری، معاون ورزشی پرسپولیس هم در آن حضور نداشت.

با این شرایط، به نظر می‌رسد جای نگرانی بابت حضور شهردار در اردوی پرسپولیس نیست و بیشتر افرادی هم که در عکس‌ها دیده می‌شوند، کارکنان مجموعه پک هستند و ارتباطی با شهرداری نداشته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *