نقش‌آفرینی سردار زارعی در پی‌ریزی و تأسیس فاوا و جنگ الکترونیک

19:27 - 18 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۸۴۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مجاهدت‌های سترگ و تلاش‌های ارزنده و تاثیرگذار سردار زارعی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و نقش‌آفرینی در پی‌ریزی و تأسیس فاوا و جنگ الکترونیک در این نهاد مقدس و پشتوانه‌سازی برای موفقیت‌ها و پیروزی‌های غرورانگیز فرماندهان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره او را زنده نگه می‌دارد.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت «علی اصغر زارعی» از مسئولین رده‌های سپاه و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام دکتر علی‌اصغر زارعی از بنیان‌گذاران فاوا و جنگ‌های الکترونیک سپاه و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موجب اندوه فراوان گردید.

مجاهدت‌های سترگ و تلاش‌های ارزنده و تاثیرگذار آن سردار عالیقدر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی در پی‌ریزی و تأسیس فاوا و جنگ الکترونیک در این نهاد مقدس و پشتوانه‌سازی برای موفقیت‌ها و پیروزی‌های غرورانگیز فرماندهان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و سپس ایفای نقش‌های مومنانه و عالمانه در قامت نماینده در خانه ملت و نیز یک استاد بسیجی در بسیج اساتید کشور که تصویری باشکوه از یک عنصر مؤمن، انقلابی، مجاهد و خدوم پای آرمان‌های انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران و منافع و مصالح ملی ترسیم کرده است، می‌تواند یاد، نام و خاطره او را زنده و راهگشای پویندگان عزت، اقتدار و اعتبار جهانی این سرزمین قرار دهد.

فقدان آن شخصیت مخلص، دلسوز و مردمی را به خانواده معظم ایشان و آحاد همکاران و علاقه‌مندان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رضوان و جنت الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و برای بازماندگان و داغ‌دیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *