مسیر دستیابی به وحدت برای اصول گرایان هموار تر است

12:24 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۵۴۲
خبرگزاری میزان: دبیرکل جمعیت اصناف و بازار گفت: اصول گرایان با توجه و تاکید بر اصول اساسی انقلاب اسلامی بهتر و هموار تر می توانند مسیر دستیابی به وحدت و همگرایی را دنبال کنند.
مسیر دستیابی به وحدت برای اصول گرایان هموار تر است

احمد کریمی اصفهانی در گفت و گو با ؛ روند وحدت و شکل و مسیر و وحدت انتخاباتی بین جریان های سیاسی کشور گفت: امروز ما با  مشکلات بسیاری در کشور در حوزه جریان های سیاسی روبه رو هستیم.

وی ادامه داد: همه امروز باید بپذیرند برای تشکیل یک وحدت و رسیدن به بلوغ سیاسی لازم است از سهم خواهی پرهیز و شایسته سالاری ملائک عمل باشد و گرنه هیچ گاه وحدت شکل نمی گیرد.

دبیرکل جمعیت اصناف و بازار بیان کرد: سهم خواهی امروز یک افت بسیار جدی برای هر دو جناح سیاسی کشور است، زیرا برای هموار شدن مسیر بلوغ سیاسی لازم است نوعی تناظر بین گروه ها و تشکل های سیاسی شکل بگیرد اما اگر کسانی در بین هر جریانی بخواهند بر روی خواسته های خویش پافشاری کنند طبیعی است همگرایی و وحدت محقق نخواهد شد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا درباره وحدت اصول گرایان نیز گفت: هنوز جریان اصول گرایی به جمع بندی مشخصی پیرامون وحدت نرسیده است، هرچند کارهای جدی صورت گرفته اما بحث های متعددی باقی مانده است.

کریمی اصفهانی اضافه کرد: اما آنچه مسلم است اصول گرایان با توجه و تاکید بر اصول اساسی انقلاب اسلامی بهتر و هموار تر می توانند مسیر دستیابی به وحدت و همگرایی را دنبال کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *