مرگ دو موتورسوار در جاده کهریزک

10:10 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۲۱۸
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف دو موتور با یکدیگر در مسیر جاده کهریزک جاده سایت خبر داد و از فوت دو راکب خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت: در ساعت ۲۱:۱۹ شب گذشته در مسیر جاده کهریزک جاده سایت دو دستگاه موتورسیکلت که در این محدوده در حال تردد بوده اند به شدت با یکدیگر برخورد می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر می‌گردد و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه می‌پردازند اما متاسفانه هر دو راکب فوت می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به این تصادف و جلب توجه زیاد سایر شهروندان و رانندگان ایستاده و صحنه را مشاهده می‌کردند به همین علت شاهد بار ترافیکی در این محدوده بودیم که عوامل پلیس راهور مشغول روان سازی ترافیک گردیدند.

مومنی گفت: علت این حادثه انحراف از مسیر و سرعت زیاد راکبین این موتورسیکلت‌ها بوده که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری گردید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان از وسیله نقلیه جلویی خود سبقت ناگهانی نگیرند چرا که در مسیر‌های دو طرفه که دید کافی نیست و سبقت اکثرا ممنوع است،نمی‌دانند که چه وسیله‌ای در حال آمدن به سمت آنان است بنابراین سبقت گرفتن استقبال از خطر است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *