هشدار به کاربران بازی‌های رایانه‌ای/ مراقب ایمیل خود باشید

9:05 - 25 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۳۱۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بابایی گفت: طراحی برخی از بازی‌های رایانه‎ای که معروف به بازی‌های استراتژیک هستند به گونه‌ای است که کاربران برای انتقال بخشی از بازی خود مجبور هستند حساب کاربری و رمز ایمیل خود را در اختیار دیگران قرار دهند که همین امر زمینه را برای سوء استفاده افراد سودجو فراهم می‌کند.
هشدار به کاربران بازی‌های رایانه‌ای/ مراقب ایمیل خود باشیدبابایی رئیس دادسرای جرائم رایانه ای در گفت‎وگو با خبرنگار در ارتباط با تهدیدهایی که در معرض کاربران فضای مجازی قرار دارد، اظهار کرد: یکی از خطرهایی که کاربران فضای مجازی را تهدید می‌کند استفاده از برخی بازی‌های رایانه‌ای معروف به بازی‌های استراتژیک است.

وی ادامه داد: از آنجایی که انتقال بخشی از این بازی‌ها مستلزم در اختیار گذاشتن حساب کاربری و رمز ایمیل فروشندگان است، این امر راه را برای ورود به حریم شخصی افراد و سوءاستفاده از آن را هموار کرده است.

رئیس دادسرای جرائم رایانه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: خریداران و فروشندگان این نوع بازی‌ها از واگذاری آن با رمز ایمیل خودشان خوداری کنند چرا که این اقدام بررسی و کنترل اطلاعات شخصی و سوءاستفاده از حریم شخصی آنها را در پی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *