در جبهه های جنگ یمن چه می گذرد؟ + فیلم

19:30 - 23 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۸۴۵
خبرگزاری میزان-خبرگزاری میزان: در حالی که نیروهای ارتش و کمیته های انقلابی یمن، در مقابله با مزدوران عربستان سعودی در چندین جبهه در استان های مختلف در حال پیشروی هستند، نیروهای سعودی همچنان از بازپس گیری مواضع مرزی از دست رفته خود بازمانده اند.
به گزارش گروه چند رسانه ای : درگیری های شدید در یمن، در چندین جبهه به ویژه در شهر تعز در جنوب این کشور ادامه دارد زیرا مقاومت این شهر در برابر نیروهای ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی و حامیان میدانی آنها اعم از عناصر القاعده و مزدوران تروریست، اشغال این شهر را دشوار کرده است.
درگیری ها در شهر تعز پس از آن شدت گرفت که مقادیر زیادی تجهیزات و مهمات کمکی به دست ارتش یمن و کمیته های انقلابی رسید و این در حالی است که عناصر مسلح هوادار عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن اعلام کرده بودند که سلاح و مهماتشان تمام شده است.
در این میان و پس از گذشت بیش از یکصد روز از پاسخ یمنی ها به تجاوزگری ارتش سعودی، منابع امنیتی گزارش دادند: ارتش سعودی، شماری از مواضع خود را در خاک عربستان از دست داده است که از این مواضع می توان به نجران در شرق تا ظهران و عسیر و جیزان در غرب اشاره کرد. آخرین موضع نظامی از دست رفتۀ عربستان، پایگاه نظامی المخروق در منطقه نجران است.

var s1 = new SWFObject('/media/player/flvplayer.swf','single','400','300','7');s1.addParam('allowfullscreen','true');s1.addVariable('file','/fileshttps://www.mizan.news/news/1394/5/23/72762_656.flv');s1.addParam('menu','false');s1.addVariable('width','400');s1.addVariable('height','300');s1.write('player1439530429828');


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *