هشدار یمن به ائتلاف سعودی درباره تداوم اسارت نیرو‌های این کشور

21:50 - 26 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۵۹۶۹
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن هشدار به ائتلاف سعودی درباره تداوم اسارت نیرو‌های این کشور از این ائتلاف خواست تا سریعا این اسرا را آزاد کنند.

سرتیپ یحیی سریع، ضمن تهدید ائتلاف سعودی اظهار کرد: در صورتی که ائتلاف سعودی نیرو‌های یمنی که به اسارت این ائتلاف و نیرو‌های تحت امر آن‌ها هستند را آزاد نکند، باید منتظر اقدامات غافلگیرکننده صنعاء باشد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از ئتلاف سعودی با بیان اینکه تبادل اسرا بین دولت نجات ملی یمن و دولت مستعفی این کشور دستاور سیاسی و نظامی و انسانی است، به این ائتلاف گفت: چنانچه در روز‌های آینده بقیه اسرای دربند را آزاد نکند، نیرو‌های یمن اقدامات «غافلگیرکننده بزرگی» برای آن خواهند داشت.

وی با رد این اخبار که برخی از رسانه‌های دولت مستعفی مبنی بر عزم دولت نجات ملی بر اعزام اسرای یمن به جبهه‌های درگیر شدند، اظهار کرد: اسرای آزاد شده به آغوش خانواده‌های خود باز خواهند گشت و پس از آن اختیار دست آن‌هاست و مخیرند بین ماندن در کنار خانواده‌های خود و حضور در جبهه‌های نبرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان از آمادگی کامل همه این نیرو‌ها برای نبرد در جبهه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: ائتلاف سعودی ما بین ۵۰ تا ۶۰ صیاد یمنی را بازداشت کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *