رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حذف وفایی از اسنوکر آزاد انگلیس با شکست برابر نفر شماره یک رنکینگ جهانی

9:37 - 25 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۵۶۴۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اینوکر باز ایرانی در ادامه مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس، در دیداری طولانی و با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ بازی را به رنکینگ یک دنیا واگذار کرد.

- پنجمین دوره مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته(پنج شنبه) بین حسین وفایی و مارک سلبی مدافع عنوان قهرمانی مسابقات آزاد انگلیس در سال ۲۰۱۹ برگزار شد که در نهایت نفر شماره یک رنکینگ جهانی موفق شد در دیداری نزدیک و طولانی با نتیجه ۴ بر ۳ حسین وفایی را شکست داده و راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

وفایی پیش از این توانسته بود پیش از این دیدار، لوکاس کلیکرز را با نتیجه ۴ بر صفر، جو پری را ۴ بر ۳ و جیمی کلارک را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیشرو بردارد تا به این مرحله از مسابقات راه پیدا کند.

وفایی مسابقه را خوب شروع کرد و در همان ابتدا دو فریم از حریف جلو افتاد و در طول مسابقه هم فرصت شکست دادن حریف نامدار خود را کسب کرد، اما در نهایت با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ از سلبی شکست خورد و از رسیدن به یک چهارم پایانی این دوره از مسابقات بازماند.

در سه مصاف پیشین این دو بازیکن سهم هر کدام یک برد بوده و یک مسابقه بدلیل حضور نیافتن وفایی نتیجه را به سود سلبی اعلام کردند.

لازم به ذکر است که سالیوان پرافتخارترین اسنوکرباز دنیا در یک مرحله قبل و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و فرصت حضور در جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات انگلیس ۲۰۲۰ را بدست نیاورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *