در بازدید دادستان و رئیس دادگستری ری از بهشت زهرا(س) چه نکاتی مطرح شد؟

10:10 - 16 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۸۶۱
رئیس دادگستری شهرستان ری، دادستان شهرستان ری به همراه مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) از بخش‌های مختلف مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) بازدید کردند.

- رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری به همراه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) از بخش‌های مختلف مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در بحران کرونا قرار گرفتند.

در بازدید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری از بهشت زهرا(س) چه نکاتی مطرح شد؟
رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا گفت: به راستی کار در بهشت زهرا (س) به ویژه در شرایط بحران کاری سخت و طاقت فرسا است و زحمات پرسنل بهشت زهرا (س) و در راس آن مدیرعامل این سازمان در بحران کرونا به نوعی جهاد عظیم است.

رئیس دادگستری شهرستان ری افزود: از نکات قابل توجه در بهشت زهرا (س) این است که با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می‌گردد.

جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری در مورد فعالیت ۹ ماهه بهشت زهرا (س) در بحران کرونا تصریح کرد: اقدامات بهشت زهرا (س) از اولین روز‌های این بحران آغاز شده و همچنان با تلاش و زحمات عزیزانی که با جان و دل به شهروندانی که به دلیل کرونا حتی خانواده خودشان از متوفیان دوری می‌کنند، به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام می‌دهند.

در بازدید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری از بهشت زهرا(س) چه نکاتی مطرح شد؟

در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان در خصوص خدمات سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا گفت: یکی از مراکزی که در بحران کرونا زحمات و فعالیتش افزایش داشته سازمان بهشت زهرا (س) است و ما وظیفه خود دانستیم که برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به ویژه مدیرعامل این سازمان در بهشت زهرا (س) حاضر شویم و رو در رو با همکاران و تلاشگران خاموش در عرصه خدمات رسانی به مردم در این بحران دیدار کنیم و به آنان خداقوت بگوییم.

نوفرستی دادستان شهر ری افزود: با بازدیدی که از قسمت‌های مختلف مجتمع عروجیان انجام شد و همچنین بنا به گزارش مدیران ارشد ستاد کرونای استان تهران رعایت دستروالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا (س) در بالاترین سطح قرار دارد و تعداد دفعات غربالگری و اهمیت دادن به شرایط کاری پرسنل از دیگر افتخارات این سازمان است که مدیریت عالمانه و با برنامه سازمان بهشت زهرا (س) آن را محقق کرده است.

در بازدید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری از بهشت زهرا(س) چه نکاتی مطرح شد؟

وی افزود: مدیریت بهشت زهرا (س) در بحران کرونا و تکریم خانواده‌های داغدار نقطه قوت نظام اسلامی است و بایستی الگوی سایر دستگاه‌ها باشد.

در ادامه نوفرستی دادستان شهرستان ری با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در بهشت زهرا (س) باعث افتخار و عزت کشور عزیزمان است گفت: من پس از بازدید از بهشت زهرا (س) و دریافت گزارش عملکرد این سازمان در بحران کرونا پیشنهاد دادم تا این موارد رسانه‌ای شود و مردم در جریان حماسه‌ای که توسط این پرسنل شریف و زحمتکش انجام شده است، قرار گیرند.

در بازدید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری از بهشت زهرا(س) چه نکاتی مطرح شد؟

وی افزود: اینکه در حکومت اسلامی و شیعه سازمان بهشت زهرا (س) در این بحران بی سابقه به یاری و کمک سایر ادیان الهی می‌شتابد و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا را با درخواست خودشان رتق و فتق می‌کند از افتخارات و سربلندی نظام اسلامی و ما شیعیان است و دنیا باید این را بداند.

دادستان شهرستان ری در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان ری و تمهیدات دادستانی برای این امر گفت: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان تمامی دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می‌کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم که سازمان بهشت زهرا (س) از جمله دستگاه‌هایی است که به بهترین شکل ممکن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را اجرا می‌کند.

در بازدید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری از بهشت زهرا(س) چه نکاتی مطرح شد؟
در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گزارش جامعی در خصوص اقدات صورت گرفته و برنامه‌های مدیریتی سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه در بحران کرونا ارائه کرد.

مدیر عامل بهشت زهرا (س) تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صیانت از جان شهروندان و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) از برنامه‌های اصلی و راهبردی ما در بحران کرونا بوده و کارکنان بهشت زهرا (س) از ابتدای این بحران درکنار شهروندان و مراجعه کنندگان داغدار بوده وبدون وقفه و با ایثارگری به خدمات رسانی می‌پردازند و این بحران همچنان ادامه دارد.


برچسب ها: بهشت زهرا کرونا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *