هشدار باشگاه نفت مسجدسلیمان به تیم‌های خواهان دروازه‌بانش

9:21 - 14 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۱۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه نفت مسجدسلیمان هشدار جدی به باشگاه‌های خواهان دروازه‌بانش داده است.

حبیب فرعباسی، دروازه‎‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قراردادش را به صورت یک‌طرفه با این باشگاه فسخ کرد و پای میز مذاکره با باشگاه استقلال نشست. این در حالی است که شنیده می‌شود این دروازه‌بان از باشگاه‌های تراکتور و فولاد خوزستان هم پیشنهاد دارد.

با این حال، یکی از نزدیکان باشگاه نفت مسجدسلیمان که علاقه‌ای به مطرح شدن نامش نداشت، در مورد این بازیکن به تیم‌های خواهان وی اخطار داد. وی متذکر شد باشگاه‌هایی که با این دروازه‌بان مذاکره کردند بدانند فسخ او قانونی نیست و در صورت عقد قرارداد با وی، با مشکل روبرو خواهند شد.

این در حالیست که پیش از این برای جذب فرعباسی از سوی هر سه باشگاه مذکور نامه‌های رسمی به باشگاه نفت مسجدسلیمان ارسال شده بود و اتفاقا از این درخواست‌ها استقبال شد ولی به دلیل مشخص نبودن وضعیت مدیرعامل و هیئت مدیره این باشگاه نفتی، مذاکرات نیمه‌کاره رها شد.

حالا بعد از مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان، باشگاه‌های فولاد، استقلال و تراکتور علاقه‌ای به ادامه مذاکره با باشگاه نشان ندادند و در عوض با توجه به این که فرعباسی قراردادش را فسخ کرده با این بازیکن به طور مستقیم مذاکره کردند.

همه اینها در شرایطی است که مشخص نیست فسخ قرارداد فرعباسی قانونی بوده یا خیر و آیا می‌تواند به راحتی با تیمی دیگر قرارداد ببندد یا با توجه هشدار این عضو باشگاه نفت مسجدسلیمان خطراتی به همراه دارد؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *