فرمانده دژبان ارتش: اولین قدم متجاوزان به ایران آخرین روی زندگی آنها خواهد بود

7:30 - 13 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۵۸۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران، سرزمین مادری ماست؛ در این سرزمین به دنیا آمدیم و در این سرزمین می‌میریم و هر متجاوزی که برای اولین بار قدم به ایران بگذارد، آخرین باری است که روی زندگی را می‌بیند.
امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با میزان، در حاشیۀ نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله، ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس، گفت: طبق فرمودۀ رهبر معظم انقلاب، در این چهل سال ما روز به روز قوی‌تر شدیم که امسال «اقتدار » ۴۰نامیده شده است.

وی‌ افزود: قوی‌تر شدن ما بخاطر تحریم‌ها بود که بایستی روی پای خود می‌ایستادیم، خدا را شکر؛ تا جایی که بنده به عنوان سرباز کوچک اسلام اطلاع دارم، روز به روز نیرو‌های ما پارکاب‌تر، آماده‌تر سر حال‌تر، قبراق‌تر، با روحیه‌تر و گوش به فرمان مقام‌معظم‌ رهبری آماده‌اند که از کشور عزیز ما ایران‌ اسلامی همیشه دفاع کنند.

هیچ موقع دنبال جنگ نبودیم
هیچ ‌موقع دنبال جنگ نبودیم، نیستیم و نخواهیم بود
فرمانده دژبان کل ارتش‌جمهوری‌اسلامی ایران با بیان اینکه هیچ ‌موقع دنبال جنگ نبودیم، نیستیم و نخواهیم بود، گفت: حضرت آقا(رهبر معظم انقلاب) به زیبایی فرمودند که جمهوری‌ اسلامی‌ ایران همیشه دنبال امنیت خودش و همسایگان خودش است و اگر کسی بخواهد امنیت جمهوری‌ اسلامی‌ ایران را به هم بزند مثل خودش با او برخورد می‌کنیم.
 
اقتدار و امنیت‌کشور حاصل خون‌شهداست
حسینی تصریح کرد: این اقتدار و امنیت‌ کشور حاصل خون‌ شهداست، شهدایی که جانانه جنگیدند و بهترین سرمایه زندگی‌شان را که عمرشان بود، برای این مملکت دادند که ایران‌ اسلامی ما همیشه آباد و آزاد بماند.

 ف
هر متجاوزی که برای اولین بار قدم به ایران بگذارد، آخرین باری است که روی زندگی را می‌بیند
رمانده دژبان کل ارتش‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران افزود: ایران، سرزمین مادری ماست؛ در این سرزمین به دنیا آمدیم و در این سرزمین می‌میریم و هر متجاوزی که برای اولین بار قدم به ایران بگذارد، آخرین باری است که روی زندگی را می‌بیند.

وی اظهارداشت: ما سربازان ولایت‌مدار، سد پولادینی در برابر دشمن و برادرانی مهربان برای ملت مان هستیم.
 
نمایشگاه دستاوردهای دفاعی سپاه در پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمایش ذوالفقار و... برگ‌های زرین کتاب قطور تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را در فصل چهلمین سالگرد دفاع مقدس به نمایش گذاشته است.
 

برچسب ها: ارتش اقتدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *