حکم عادلانه دستگاه قضائی در پرونده آقازاده‌ها مانع از حیات مفسدان اقتصادی می‌شود

13:52 - 19 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۰۴۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس روند پیگیری و صدور حکم برای پرونده آقازاده‌ها توسط دستگاه قضایی را مانعی برای حیات مفسدان اقتصادی و ضامن سلامت اداری و اقتصادی دانست.
حکم عادلانه دستگاه قضایی در پرونده آقا زاده ها مانع حیات مفسدان اقتصادی می شود
محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، در مورد عملکرد دستگاه قضایی در پرونده آقازادها اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به تاکید جدی رئیس قوه قضائیه، عدالت در سطوح مختلف این قوه ساری و جاری شده و در پرونده هایی با موضوع مفاسد اقتصادی فارغ از اینکه چه کسی متهم پرونده است به خوبی ورود، پیگیری و رسیدگی کرده است.

وی افزود: حکم عادلانه صادر و اجرا شده در خصوص پرونده مهدی هاشمی بیانگر یک رویکرد امیدوار کننده در قوه قضائیه است که به درستی و بدون ملاحظه و تبعیض با متهم این پرونده  برخورد شده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با پرونده فساد اقتصادی آقازاده ها ضمن برقراری امنیت برای فعالان سالم عرصه اقتصادی کشور مانع تداوم حیات مفسدان اقتصادی در کشور شده و سایر افراد جامعه را نیز تشویق به فعالیتی سالم و مطابق قانون در جامعه می کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *