رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش 800 متر فضای اداری و قضایی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری

17:21 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۸۴۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم قضايی و خدمات اداری با متراژ 800 متر مربع در دو طبقه جمعاً 24 اتاق اداری جنب ساختمان مرکزی روزگذشته با حضور رئيس دانشگاه، معاونين و مديران افتتاح شد.
به گزارش به نقل از دانشگاه علوم قضایی  و خدمات اداری، شريعت باقری رييس دانشگاه ضمن بازديد از اتاقهای ساختمان مذکور از معاون پشتيبانی و توسعه مديران و کارکنان اين معاونت که در مدت کمتر از سه ماه نسبت به ساخت و آماده سازی آن اقدام کرده اند قدردانی کرد.

 مجيد افشاری معاون پشتيبانی و توسعه دانشگاه در خصوص برنامه های عمرانی دانشگاه گفت: از آغاز مديريت رئيس فعلی دانشگاه ما سه طرح کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت برای برنامه های عمرانی دانشگاه را تهيه کردیم که ساختمان شماره 2 از طرحهای کوتاه مدت اين معاونت است و جمعاً 800 متر مربع فضای اداری شامل دو طبقه جمعاً 24 اتاق جهت اسکان معاونت آموزشی، اساتيد هيات علمی و بخشهای اداری و مالی در نظر گرفته شده است که در راستای برنامه طرح کوتاه مدت از سال 92 نسبت به بازسازی ساختمانهای اداری و خوابگاههای دانشجويی اقدام نموديم که در سالهای 93 و 94 نيز ادامه داشته است.

معاون پشتيبانی و توسعه درخصوص طرح ميان مدت عمرانی افزود، مجوزهای لازم برای تخريب و ساخت ساختمان پشتيبانی و امور مالی گرفته شد و این ساختمان در هفت طبقه شامل فضای اداری، حوزه رياست، سالن اجتماعات، کتابخانه و پارکينگ خواهد بود.

وی افزود: در طرح بلند مدت که همزمان با دو طرح مذکور برنامه ريزی و اقدامات مقدماتی آن در حال انجام است نسبت به ساخت محل های لازم برای استقرار دانشگاه و دانشکده های مربوط، خوابگاهها و ساير امکان مورد نياز با کاربری دانشگاه خواهد بود.

همچنین در جهت رفاه دانشجويان در سال جاری درخصوص توسعه خوابگاهها خوابگاه استيجاری به ظرفيت 260 نفر به جمع خوابگاههای موجود اضافه شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *