انتشار کتاب نظریه‌های مشورتی قانون آیین دادرسی کیفری/ بیشتر استعلامات حقوقی مربوط به این قانون است

2:30 - 19 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۶۷۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل اداره حقوقی معاونت حقوقی و قضاییه با اشاره به اینکه بیشتر استعلامات صورت گرفته از اداره کل حقوقی قوه قضاییه مربوط به قانون جدید آیین دادرسی کیفری است، گفت: نظریه های مشورتی این قانون تا یک ماه آینده در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

انتشار کتاب نظریه های مشورتی قانون آیین دادرسی کیفری / بیشتر استعلامات حقوقی مربوط به این قانون استمحمد علی شاه حیدری پور در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان در خصوص مهم ترین فعالیت این روزهای اداره کل حقوقی قوه قضاییه گفت: مهم ترین کاری که در حال حاضر اداره کل حقوقی قوه قضاییه مشغول بررسی و انجام آن است، ارائه نظریات مشورتی در خصوص قانون آیین دادرسی کیفری  است.


وی قانون آیین دادرسی کیفری جدید را یک قانون جامع توصیف کرد و افزود: این قانون یک قانون بسیار مفصل محسوب می شود که دارای نوآوری های فراوانی است.در حال حاضر امروز عمده  استعلامات  از اداره کل حقوقی قوه قضاییه مربوط به قانون آیین دادرسی کیفری جدید است که از ابتدای تیر ماه سال جاری لازم الاجرا شده است.


مدیر اداره کل حقوقی قوه قضاییه در خصوص استعلامات انجام شده در مورد این قانون هم گفت: با توجه به حجم کار و استعلاماتی که از قانون جدید آیین دادرسی کیفری صورت گرفته است، نظریه های مربوط به این قانون را در قالب یک کتاب در ذیل موارد قانونی آورده ایم که تا یک ماه آینده این کتاب چاپ و منتشر می شود.

شاه حیدری پور ادامه داد: کار ما در رابطه با آیین دادرسی کیفری به عنوان مهم ترین کار اداره کل حقوقی در سال جاری ادامه خواهد داشت چرا که این قانون نواوری های خاصی را به همراه داشته است.

 انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *