آغاز رایزنی‌های جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ۱۴۰۰

17:13 - 26 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۶۶۷۵
معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت رایزنی و مشورت با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی از جمله شورای ائتلاف را آغاز کرده است، گفت: بنا به وظیفه ذاتی، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حضوری فعال خواهیم داشت.
- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور برنامه‌های جامعه روحانیت مبارز را در انتخابات آتی ریاست جمهوری تشریح کرد. 

راهبرد پیشنهادی کمیته سیاسی، در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  به تصویب رسیده است
وی به برگزاری جلسات کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز اشاره کرد و افزود: در کمیته سیاسی بحث انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ مطرح شده و راهبرد پیشنهادی کمیته سیاسی، در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نیز به تصویب رسیده است.
 
به گفته وی، بر اساس راهبرد مصوب، جامعه روحانیت مبارز بنا به وظیفه ذاتی، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حضوری فعال خواهد داشت و تلاش می‌کنیم با تمامی جریانات سیاسی و گروه‌های ارزشی و انقلابی به وحدت و وفاق حداکثری برسیم.

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز در ادامه در مورد رابطه جامعه روحانیت مبارز با شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اظهار داشت: شورای ائتلاف از ظرفیت‌های قابل توجه جریان انقلابی و ولایی است که در انتخابات مجلس سال گذشته کارنامه موفق و البته قابل نقدی داشت.
 
وی افزود: اما دایره نیرو‌های انقلابی و ارزشی منحصر به شورای ائتلاف نیست و اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، از ابعاد داخلی و خارجی به گونه‌ای است که اقتضا می‌کند همه اجزاء و اضلاع و همه گروه‌ها و نیرو‌هایی که در چارچوب گفتمان ارزشی و ولایی تعریف می‌شوند بر اساس یک خرد جمعی، به یک تفاهم مشترک دست یابند.

موسی پور در پایان تاکید کرد: جامعه روحانیت رایزنی و مشورت با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی از جمله شورای ائتلاف را آغاز کرده و بسیار امیدوار هستیم که در این مسیر به یک اتفاق نظر و اجماع دست پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *