رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش بیماران سرپایی و بستری کرونا در خوزستان

11:49 - 25 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۶۱۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خوزستان با بیان اینکه متاسفانه تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان در حال افزایش است ، گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی دراستان خوزستان ۶۰ درصد است .
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان خوزستان همزمان با آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: متاسفانه تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خوزستان در حال افزایش است لذا از شهروندان می‌خواهیم جهت عدم ورود به وضعیت قرمز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تاکید براینکه تنها راه مهار این بیماری همه‌گیر دوری از حضور در تجمعات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته حدود ۷.۵ درصد بیماران بستری به مسافرت رفته و بیش از ۲۰ درصد بیماران هم در تجمعات خانوادگی و فامیلی شرکت کرده بودند. در تعطیلات اخیر شاهد افزایش آمار تعداد مبتلایان بودیم. 
 


شریعتی تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی دراستان خوزستان ۶۰ درصد است که باید به رقمی بیش از این افزایش یابد. خصوصا با آغاز سال تحصیلی جدید خودمراقبتی‌ها و عدم حضور در مکان‌های پرتردد باید پررنگ‌تر شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس عنوان کرد: در شهرستان‌های استان، فرمانداران به صورت سرزده وضعیت مدارس را رصد می‌کنند. نظارت و رصد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها محدود به مدارس نمی‌شود و ادارات، اصناف و همه مشاغل و مکان‌های عمومی نیز رصد و پایش می‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *