سیاسی و جناحی کردن انتخابات مجلس خبرگان تحقق‌ناپذیر و غیرمنطقی است

8:47 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۵۹۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تلاش عده‌ای برای کشاندن انتخابات مجلس خبرگان به سمت یک جناح خاص یک تلاش نامطلوب تلقی می‌شود که نه تنها تحقق‌ناپذیر است بلکه غیرمنطقی و غیرعقلانی نیز است.
سیاسی و جناحی کردن انتخابات مجلس خبرگان تحقق ناپذیر و غیرمنطقی استمحمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با انتقاد از برخی گروه‌های سیاسی که در تلاش هستند تا انتخابات مجلس خبرگان را در قالبی حزبی و جناحی تعریف کنند، اظهارکرد: مجلس خبرگان قاعدتاً یک مجلس کاملا فراجناحی است و کشاکش‌ها و کشمکش‌های حزبی و جناحی هیچ‌گونه تأثیری در انتخابات این مجلس ندارد.

وی با بیان اینکه جناحی کردن مجلس خبرگان تحقق ناپذیر است، تصریح کرد: تلاش عده‌ای برای کشاندن انتخابات مجلس خبرگان به طرف یک جناح خاص یک تلاش نامطلوب تلقی می‌شود که نه تنها تحقق‌ناپذیر است بلکه غیرمنطقی و غیرعقلانی نیز است.

حبیبی در ادامه به تکاپوی برخی جناح‌های سیاسی برای دورکردن نهادهایی همچون مجلس خبرگان و شورای نگهبان از اصل رفیع دفاع از انقلاب نیز گریزی زد و اظهار کرد: برخی اشخاص و جناح‌های سیاسی که اغراض و اهداف مشخصی دارند، تصور می‌کنند اعضای مجلس خبرگان و اعضای شورای نگهبان باید نسبت به انقلاب بی‌طرف باشند و این یک اعتقاد باطل و غیرمنطقی است.

دبیر کل حزب موتلفه در پایان خاطر نشان کرد: اعضای مجلس خبرگان و شورای نگهبان که از مهمترین نهادها و ارگان‌های نظام جمهوری اسلامی هستند اگرچه باید از جناحی‌گری به دور باشند اما نباید نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی آن بی‌طرف باشند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *