هتک حرمت به ساحت حضرت محمد (ص) نشانگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان اسلام است

16:33 - 22 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۲۹۶
جبهه جهادگران ایران اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در بیانیه‌ای اعلام کرد: هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی حضرت محمد ص نشانگر عناد و کینه ورزی دشمنان اسلام است.

- جبهه جهادگران ایران اسلامی طی بیانیه‌ای اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی حضرت محمد ص نشانگر عناد و کینه ورزی دشمنان اسلام است.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو که سابقه دیرین در پخش و نشر مطالب موهن و سخیف بر علیه ادیان آسمانی دارد، یک مرکز ضد دینی است که خطی مشی آن نیز بر همین مبنا شکل گرفته است. در واقع خط سیر نفاق و دشمنی را پیش گرفته است. این نشریه که به اراجیف پراکنی مشهور است؛ تحت عنوان کاریکاتور و طنز، دیکته صهیونیزم جهانی بر علیه مقدسات ملت‌ها را به تصویر می‌کشد که به کرات کینه اربابان یهودی خود نسبت به خورشید تابان اسلام را به شکل کارکاتور ابراز و منتشر کرده است.

تمسخر و توهین به عقاید و افکار افراد به هر شکلی در همه جوامع محکوم و مذموم است و توهین به ادیان الهی گناهی نابخشودنی است.

کینه توزی و دشمنی خفاشان جهالت نسبت به نورحقیقت یک امر تازه و بدیعی نیست. دشمن بار‌ها تلاش کرده با ابزار و هجمه رسانه‌ای حقانیت اسلام را مورد سوال قرار دهد و توسل به تمسخر نیز یکی دیگر از تیر‌های مکر آنهاست. ما از دشمنی آن‌ها تعجب نمی‌کنیم؛ تعجب ما از دولت فرانسه است که به بهانه آزادی بیان، آزادی افکار و ادیان آسمانی را نقض می‌کند. تمسخر ادیان مصداق بارز و روشن دشمنی با ملت‌ها و حریم اعتقادی آنان است.

جبهه جهادگران ایران اسلامی چاپ مجدد کاریکاتور موهن و هتک حرمت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) را شدیدا محکوم می‌کند و دولت فرانسه را مسئول آن دانسته و مستوجب عقوبت معرفی می‌کند.

وهاب عزیزی
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی


برچسب ها: آزادی بیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *