پلیس کار خود را تعطیل نمی‌کند

3:30 - 17 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۴۷۱
به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، بر خلاف پلیس سایر کشور‌های همسایه، نیروی انتظامی هیچ وقفه‌ای در زمان شیوع ویروس کرونا در کار خود ایجاد نکرده است.

سردار مجید کریمی در گفت‌وگو با میزان گفت: زمانی که ویروس کرونا به تازگی در جهان شیوع پیدا کرده بود، قیمت مواد مخدر افزایش یافت.
 
وی افزود: دلیل این افزایش قیمت، کاهش تردد‌ها و افزایش محدودیت‌ها بود که مدتی در دنیا حاکم بود.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا، پلیس‌های کشور‌های همسایه ما که در آن‌ها تولید مواد مخدر بسیار رخ می‌دهد، عملیات‌های پلیسی خود در زمینه مواد مخدر را تعطیل کردند.
 
وی اظهار کرد: این مسئله باعث شد میزان مواد مخدر ورودی به مرز‌ها افزایش یابد به طوریکه تنها در سال جاری ۴۸۳هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است. بنابر آمار، ۷۶درصد این مواد مخدر در استان‌های شرقی کشف شده و به عمق کشور نرسیده است.
 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه حتی در مرز‌ها هم پلیس فعالیت خود را متوقف نکرده است، ادامه داد: نیروی اتظامی کار خود را به هیچ وجه تعطیل نکرد و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در مقابل قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر ایستاد. همچنین تا امروز ۳۷درصد رشد کشفیات مواد مخدر در کشور را شاهد هستیم.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: در سال جاری ۷۰نفر از عوامل ترانزیت مواد مخدر به کشور دستگیر شدند که این نسبت به سال گذشته ۱۵درصد افزایش یافته است.
 
سردار کریمی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر گفت: این افراد هر یک می‌توانند ناقل بیماری کرونا باشند که در خیابان‌ها حضور دارند، اما در همین ایام نیز پلیس این افراد را جمع آوری می‌کند تا مردم در امنیت باشند. 
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *