پیام تسلیت مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز در پی درگذشت حاج محمدعرب

19:14 - 11 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۱۱۹
عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت حاج محمدعرب معاون پیشین وزارت خارجه را تسلیت گفت.

-محمد حسین موسی پور با انتشار پیامی درگذشت حاج محمدعرب معاون پیشین وزارت خارجه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آسمانی شدن جناب آقای حاج محمد عرب از پیشگامان عرصه‌ی خدمت درساحت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی وسیاسی قبل و بعد از انقلاب و لبیک گویی به آیه شریفه "انا لله وانا الیه راجعون " اندوهی ماندگار برای دوستان وبازماندگان به یادگارگذاشت.

ابوالشهیدی که سجایای اخلاقی ایشان در کنار نظم، دلسوزی و پیگیری‌های مکرر، خدمتگزاری استوار را تجسم بخشیده و کهولت سن نتوانسته بود غباری برتوانمندی هایش بنشاند وخستگی ناپذیری ایشان تندیسی برای ثمر بخشی رفتار‌های سازمانی بود ودین خود را تا آخرین لحظات وحد توان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پست‌های متعدد وکلیدی ادا نمود.

تعهد، تخصص وتقید ایشان، الگویی برای نسل جدید است که با بصیرتی عمارگونه، پشتیبانی و حمایت قاطع خود را ازولایت فقیه متبلور می‌ساخت و مدافع موفق نظام در عرصه‌های مختلف داخلی وبین المللی محسوب می‌گشت.

بی شک حافظه‌ی تاریخی قم، گواهی مستند برخدمات ارزنده و فعالیت‌های چشمگیر این دلسوز نظام درتمامی صحنه‌های گوناگون می‌باشد.

اینجانب بار‌ها شاهد بودم که فعالیت‌ها وتلاش‌های مجاهدانه‌ی ایشان در ایام مسئولیت مشاورعالی استاندار در زمان مسئولیت اینجانب در شهرخون و قیام به ثمر می‌نشست و لبخند رضایت مردم انقلابی قم را در پی داشت.

ازدرگاه لایزال الهی برای آن عزیز سفر کرده رستگاری، علو درجات وهم نشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده معزز و دوستان محترم ایشان صبر و اجر مسالت دارم.

محمد حسین موسی پور

عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *